Vyučující
|
-
Orsavová Jana, Mgr. Ph.D.
-
Vidomusová Hana, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
1. Slovesa s infinitivem a koncovkou -ing 2. Inverze po záporných příslovečných určeních 3. Vztažné věty 4. Uvádějící "it" a "what" 5. Modální slovesa 6. Modální slovesa v průběhových a trpných tvarech 7. Vyjádření přání a lítosti 8. Stálá slovní spojení 9. Frázová slovesa 10. Předpony 11. Přípony 12. Předložky ve vazbách 13. Idiomy 14. Přídavná jména pro popis osobnosti
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Praktické procvičování, Týmová práce, Analýza textu, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích, E-learning
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 32 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Seminář předpokládá znalost anglického jazyka na úrovni B2+ až C1 Společného evropského referenčního rámce a splnění předmětů TP2AC, TP3AC a TP4AC. |
Seminář předpokládá znalost anglického jazyka na úrovni B2+ až C1 Společného evropského referenčního rámce a splnění předmětů TP2AC, TP3AC a TP4AC. |
Výsledky učení |
---|
pravidel anglické větné skladby, příčestí, parafrázování |
pravidel anglické větné skladby, příčestí, parafrázování |
všech gramatických časů a jejich použití, popis nereálných situací a hypotézy |
všech gramatických časů a jejich použití, popis nereálných situací a hypotézy |
slovní zásoby vybraných témat, frází s podstatnými jmény, stálých slovních spojení |
slovní zásoby vybraných témat, frází s podstatnými jmény, stálých slovních spojení |
kauzativního have a get, uvozujících sloves |
kauzativního have a get, uvozujících sloves |
tvorba a odvozování slov, předpony a přípony, aplikace vybraných idiomů |
tvorba a odvozování slov, předpony a přípony, aplikace vybraných idiomů |
Odborné dovednosti |
---|
rozumět delším promluvám, i když nemají jasnou stavbu, bez námahy rozumět fimům a programům |
rozumět delším promluvám, i když nemají jasnou stavbu, bez námahy rozumět fimům a programům |
rozumět náročným textům a zprávám a identifikovat význam |
rozumět náročným textům a zprávám a identifikovat význam |
pohotově a efektivně používat jazyk jak pro osobní, tak profesní a akademické účely |
pohotově a efektivně používat jazyk jak pro osobní, tak profesní a akademické účely |
vyjadřovat se detailně k široké škále témat |
vyjadřovat se detailně k široké škále témat |
vytvořit jasný, dobře strukturovaný a podrobný text o složitých tématech, který dokazuje kontrolované používání konektorů a jiných pokročilých jazykových nástrojů |
vytvořit jasný, dobře strukturovaný a podrobný text o složitých tématech, který dokazuje kontrolované používání konektorů a jiných pokročilých jazykových nástrojů |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Práce studentů ve dvojicích |
Práce studentů ve dvojicích |
E-learning |
E-learning |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Analýza textu |
Analýza textu |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Týmová práce |
Týmová práce |
Hodnotící metody |
---|
Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Systematické pozorování studenta |
Systematické pozorování studenta |
Doporučená literatura
|
-
vlastní e-learningové materiály. .
-
Martin Hewings. Advanced Grammar in Use 3rd edition. Cambridge University Press, 2013. ISBN 9781107697386.
-
Peter May. Compact Advanced (2nd Edition) Student´s Book. CUP, 2014. ISBN 97811074118028.
-
Peter May. Compact Advanced (2nd edition) Workbook with Answers. CUP. 2024.
|