Vyučující
|
-
Máčalová Jana, Mgr.
-
Orsavová Jana, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1. Použití průběhových tvarů 2. Aproximace 3. Srovnávání 4. Fráze a slovní spojení s podstatnými jmény 5. "Perfect" časy 6. Fráze se jmény 7. Předložkové vazby 8. Členy 9. Konotace 10. Složená podstatná a přídavná jména 11. Vztažné věty 12. Písemný popis grafu 13. Písemná shrnutí 14. Napojování sloves
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Týmová práce, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Domácí příprava na výuku
- 32 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpokladem je znalost angličtiny na úrovni B2 podle Společného evropského rámce pro jazyk a splnění předmětů TP2AB a TP3AB. |
Předpokladem je znalost angličtiny na úrovni B2 podle Společného evropského rámce pro jazyk a splnění předmětů TP2AB a TP3AB. |
Výsledky učení |
---|
pravidel anglické větné skladby, příčestí, parafrázování |
pravidel anglické větné skladby, příčestí, parafrázování |
slovní zásoby vybraných témat, frází s podstatnými jmény, stálých slovních spojení |
slovní zásoby vybraných témat, frází s podstatnými jmény, stálých slovních spojení |
všech gramatických časů a jejich použití, popis nereálných situací a hypotézy |
všech gramatických časů a jejich použití, popis nereálných situací a hypotézy |
tvorby a odvozování slov, předpon a přípon, použití vybraných idiomů |
tvorby a odvozování slov, předpon a přípon, použití vybraných idiomů |
vztažných vět |
vztažných vět |
Odborné dovednosti |
---|
rozumět delším promluvám, i když nemají jasnou stavbu, bez námahy rozumět fimům a programům |
rozumět delším promluvám, i když nemají jasnou stavbu, bez námahy rozumět fimům a programům |
rozumět náročným textům a zprávám a identifikovat význam |
rozumět náročným textům a zprávám a identifikovat význam |
pohotově a efektivně používat jazyk jak pro osobní, tak profesní a akademické účely |
pohotově a efektivně používat jazyk jak pro osobní, tak profesní a akademické účely |
vyjadřovat se detailně k široké škále témat |
vyjadřovat se detailně k široké škále témat |
vytvořit jasný, dobře strukturovaný a podrobný text o složitých tématech, který dokazuje kontrolované používání konektorů a jiných pokročilých jazykových nástrojů |
vytvořit jasný, dobře strukturovaný a podrobný text o složitých tématech, který dokazuje kontrolované používání konektorů a jiných pokročilých jazykových nástrojů |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Individuální práce studentů |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Práce studentů ve dvojicích |
Práce studentů ve dvojicích |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Týmová práce |
Týmová práce |
Individuální práce studentů |
Hodnotící metody |
---|
Systematické pozorování studenta |
Systematické pozorování studenta |
Písemná zkouška |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Písemná zkouška |
Doporučená literatura
|
-
vlastní e-learningové materiály. .
-
Mark Bartram and Kate Pickering. Navigate Coursebook with video and Oxford Online Skills Advanced C1. 2016. ISBN 978-0-19-456688-9.
-
Martin Hewings. Advanced Grammar in Use (4th edition). ISBN 0521498685.
|