|
Vyučující
|
-
Orsavová Jana, Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
1. Tvorba otázek 2. Předpřítomný časprostý a průběhový 3. Slovesa s předložkami 4. Minulé časy 5. Předminulé časy 6. Budoucí časy 7. Koncovky podstatných jmen 8. Trpný rod 9. Causative have a get 10. Slovesa s -ing nebo infinitivem 11. Užití členů 12. Determiners, quantifiers 13. Problematická slovní zásoba 14. Psaný popis dat
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Týmová práce, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích, Řešení situačních problematik - učení se v situacích, E-learning
- Domácí příprava na výuku
- 32 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpokladem je znalost angličtiny na úrovni B1+ podle Společného evropského rámce pro jazyk a splnění předmětů TP2AA a TP3AA. |
| Předpokladem je znalost angličtiny na úrovni B1+ podle Společného evropského rámce pro jazyk a splnění předmětů TP2AA a TP3AA. |
| Výsledky učení |
|---|
| pravidel anglické větné skladby, předmětných a podmětných otázek, otázek s předložkami |
| pravidel anglické větné skladby, předmětných a podmětných otázek, otázek s předložkami |
| všech gramatických časů a jejich použití, spojovacích výrazů, vyprávění |
| všech gramatických časů a jejich použití, spojovacích výrazů, vyprávění |
| slovní zásoby vybraných témat, složených podstatných jmen |
| slovní zásoby vybraných témat, složených podstatných jmen |
| napojování sloves, kauzativního have and get, vazeb sloves s předložkami, obvyklých ustálených slovních spojení, trpných rodů |
| napojování sloves, kauzativního have and get, vazeb sloves s předložkami, obvyklých ustálených slovních spojení, trpných rodů |
| členů, determinujících výrazů a kvantifikátorů, přípon podstatných jmen, obvyklých ustálených slovních spojení |
| členů, determinujících výrazů a kvantifikátorů, přípon podstatných jmen, obvyklých ustálených slovních spojení |
| Odborné dovednosti |
|---|
| rozumět delším promluvám a přednáškám, včetně odborných ve vlastním oboru, většině filmů ve spisovném jazyce |
| rozumět delším promluvám a přednáškám, včetně odborných ve vlastním oboru, většině filmů ve spisovném jazyce |
| rozumět textům a zprávám zabývajícím se současnými problémy |
| rozumět textům a zprávám zabývajícím se současnými problémy |
| vést plynule a spontánně běžný rozhovor i s rodilým mluvčím, aktivně se zapojit do diskuze |
| vést plynule a spontánně běžný rozhovor i s rodilým mluvčím, aktivně se zapojit do diskuze |
| vyjadřovat se detailně k široké škále témat |
| vyjadřovat se detailně k široké škále témat |
| napsat srozumitelné podrobné texty na širokou škálu témat, předat informace, obhajovat názor |
| napsat srozumitelné podrobné texty na širokou škálu témat, předat informace, obhajovat názor |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| E-learning |
| E-learning |
| Práce studentů ve dvojicích |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Práce studentů ve dvojicích |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Systematické pozorování studenta |
| Systematické pozorování studenta |
| Rozbor jazykového projevu studenta |
| Rozbor jazykového projevu studenta |
| Písemná zkouška |
| Písemná zkouška |
|
Doporučená literatura
|
-
vlastní e-learningové materiály. .
-
Caroline Krantz and Rachael Roberts. Navigate Coursebook with video and Oxford Online Skills Upper-intermediate B2. Oxford University Press, 2015. ISBN 978-0-19-456675-9.
-
Raymond Murphy. English Grammar in Use 5th edition. Cambridge University Press. 2019.
|