Vyučující
|
-
Orsavová Jana, Mgr. Ph.D.
-
Kolaříková Zuzana, Mgr.
-
Martinak Alena, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
1. Pokročilé formy otázek 2. Parafrázování 3. Gramatika "used to" a "would" 4. Slovní spojení související se zaměstnáním 5. Reálné kondicionály 6. Nereálné kondicionály v přítomnosti a budoucnosti 7. Předpony 8. Srovnávání 9. Modální slovesa dedukce a spekulace 10. Trpné rody 11. Užívání členu 12. Nereálné kondicionály v minulosti 13. Nepřímá řeč 14. Žádost o zaměstnání, e-mail
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Praktické procvičování, Týmová práce, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích, E-learning
- Domácí příprava na výuku
- 32 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpokladem je znalost angličtiny na úrovni B1 - B1+ podle Společného evropského rámce pro jazyk a splnění předmětu TP2AA. |
Předpokladem je znalost angličtiny na úrovni B1 - B1+ podle Společného evropského rámce pro jazyk a splnění předmětu TP2AA. |
Výsledky učení |
---|
pravidel anglické větné skladby, nepřímé řeči, otázek |
pravidel anglické větné skladby, nepřímé řeči, otázek |
základních gramatických časů a identifikace jejich použití, popis minulých zvyků - used to a would |
základních gramatických časů a identifikace jejich použití, popis minulých zvyků - used to a would |
slovní zásoby vybraných témat, frázových sloves |
slovní zásoby vybraných témat, frázových sloves |
modálních sloves, trpných rodů, nereálných podmínkových vět |
modálních sloves, trpných rodů, nereálných podmínkových vět |
použití členů, vazebných předložek |
použití členů, vazebných předložek |
Odborné dovednosti |
---|
rozumět hlavním myšlenkám o známých tématech vyslovených spisovným jazykem, rozhlasových i televizních programů |
rozumět hlavním myšlenkám o známých tématech vyslovených spisovným jazykem, rozhlasových i televizních programů |
rozumět textům, které se vztahují k běžným tématům každodenního života nebo k zaměstnání |
rozumět textům, které se vztahují k běžným tématům každodenního života nebo k zaměstnání |
vyřešit většinu situací, které mohou nastat při cestování v oblastech, kde se tímto jazykem mluví |
vyřešit většinu situací, které mohou nastat při cestování v oblastech, kde se tímto jazykem mluví |
stručně vysvětlit své názory, popsat situace a události |
stručně vysvětlit své názory, popsat situace a události |
napsat souvislé texty na známá témata |
napsat souvislé texty na známá témata |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Praktické procvičování |
Práce studentů ve dvojicích |
Práce studentů ve dvojicích |
E-learning |
E-learning |
Týmová práce |
Týmová práce |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Praktické procvičování |
Hodnotící metody |
---|
Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Systematické pozorování studenta |
Systematické pozorování studenta |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Doporučená literatura
|
-
vlastní e-learningové materiály. .
-
Rachael Roberts, Heather Buchanan. Navigate B1+ Intermediate Coursebook with video and Oxford Online Skills. 2015. ISBN 978-0-19-456662-9.
-
Raymond Murphy. English Grammar in Use 5th edition. Cambridge University Press. 2019.
|