|
Vyučující
|
-
Orsavová Jana, Mgr. Ph.D.
-
Kolaříková Zuzana, Mgr.
-
Martinak Alena, Mgr.
|
|
Obsah předmětu
|
1. Pokročilé formy otázek 2. Parafrázování 3. Gramatika "used to" a "would" 4. Slovní spojení související se zaměstnáním 5. Reálné kondicionály 6. Nereálné kondicionály v přítomnosti a budoucnosti 7. Předpony 8. Srovnávání 9. Modální slovesa dedukce a spekulace 10. Trpné rody 11. Užívání členu 12. Nereálné kondicionály v minulosti 13. Nepřímá řeč 14. Žádost o zaměstnání, e-mail
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Praktické procvičování, Týmová práce, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích, E-learning
- Domácí příprava na výuku
- 32 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpokladem je znalost angličtiny na úrovni B1 - B1+ podle Společného evropského rámce pro jazyk a splnění předmětu TP2AA. |
| Předpokladem je znalost angličtiny na úrovni B1 - B1+ podle Společného evropského rámce pro jazyk a splnění předmětu TP2AA. |
| Výsledky učení |
|---|
| pravidel anglické větné skladby, nepřímé řeči, otázek |
| pravidel anglické větné skladby, nepřímé řeči, otázek |
| základních gramatických časů a identifikace jejich použití, popis minulých zvyků - used to a would |
| základních gramatických časů a identifikace jejich použití, popis minulých zvyků - used to a would |
| slovní zásoby vybraných témat, frázových sloves |
| slovní zásoby vybraných témat, frázových sloves |
| modálních sloves, trpných rodů, nereálných podmínkových vět |
| modálních sloves, trpných rodů, nereálných podmínkových vět |
| použití členů, vazebných předložek |
| použití členů, vazebných předložek |
| Odborné dovednosti |
|---|
| rozumět hlavním myšlenkám o známých tématech vyslovených spisovným jazykem, rozhlasových i televizních programů |
| rozumět hlavním myšlenkám o známých tématech vyslovených spisovným jazykem, rozhlasových i televizních programů |
| rozumět textům, které se vztahují k běžným tématům každodenního života nebo k zaměstnání |
| rozumět textům, které se vztahují k běžným tématům každodenního života nebo k zaměstnání |
| vyřešit většinu situací, které mohou nastat při cestování v oblastech, kde se tímto jazykem mluví |
| vyřešit většinu situací, které mohou nastat při cestování v oblastech, kde se tímto jazykem mluví |
| stručně vysvětlit své názory, popsat situace a události |
| stručně vysvětlit své názory, popsat situace a události |
| napsat souvislé texty na známá témata |
| napsat souvislé texty na známá témata |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Praktické procvičování |
| Práce studentů ve dvojicích |
| Práce studentů ve dvojicích |
| E-learning |
| E-learning |
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Praktické procvičování |
| Hodnotící metody |
|---|
| Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
| Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
| Rozbor jazykového projevu studenta |
| Systematické pozorování studenta |
| Systematické pozorování studenta |
| Rozbor jazykového projevu studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
vlastní e-learningové materiály. .
-
Rachael Roberts, Heather Buchanan. Navigate B1+ Intermediate Coursebook with video and Oxford Online Skills. 2015. ISBN 978-0-19-456662-9.
-
Raymond Murphy. English Grammar in Use 5th edition. Cambridge University Press. 2019.
|