Vyučující
|
-
Orsavová Jana, Mgr. Ph.D.
-
Kolaříková Zuzana, Mgr.
-
Martinak Alena, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
1. Stavová a dynamická slovesa 2. Přítomné časy 3. Minulé časy 4. Vyjádření budoucnosti 5. Idiomatické fráze 6. Koncovky podstatných jmen 7. Modální slovesa vyjadřující povinnost, svolení a zákaz (přítomný a minulý čas) 8. Příslovce 9. Extrémní přídavné jména 10. Napojování sloves 11. Vztažné věty 12. Předpřítomný a minulý čas 13. Tvorba přídavných jmen pomocí koncovek 14. Předpřítomný čas prostý a průběhový
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Praktické procvičování, Týmová práce, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích, Řešení situačních problematik - učení se v situacích, E-learning
- Příprava na zápočet
- 10 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 22 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpokladem je znalost angličtiny na úrovni B1 podle Společného evropského rámce pro jazyk. |
Předpokladem je znalost angličtiny na úrovni B1 podle Společného evropského rámce pro jazyk. |
Výsledky učení |
---|
pravidel anglické větné skladby, definujících a nedefinujících vztažných vět |
pravidel anglické větné skladby, definujících a nedefinujících vztažných vět |
základních gramatických časů a identifikace jejich použití, spojovacích výrazů, vyprávění |
základních gramatických časů a identifikace jejich použití, spojovacích výrazů, vyprávění |
slovní zásoby vybraných témat, složených podstatných jmén |
slovní zásoby vybraných témat, složených podstatných jmén |
stavových a dynamických sloves, modálních sloves, napojování sloves |
stavových a dynamických sloves, modálních sloves, napojování sloves |
přídavných jmen, přípon, složených a extrémních přídavných jmen |
přídavných jmen, přípon, složených a extrémních přídavných jmen |
Odborné dovednosti |
---|
rozumět hlavním myšlenkám o známých tématech vyslovených spisovným jazykem, rozhlasových i televizních programů |
rozumět hlavním myšlenkám o známých tématech vyslovených spisovným jazykem, rozhlasových i televizních programů |
rozumět textům, které se vztahují k běžným tématům každodenního života nebo k zaměstnání |
rozumět textům, které se vztahují k běžným tématům každodenního života nebo k zaměstnání |
vyřešit většinu situací, které mohou nastat při cestování v oblastech, kde se tímto jazykem mluví |
vyřešit většinu situací, které mohou nastat při cestování v oblastech, kde se tímto jazykem mluví |
stručně vysvětlit své názory, popsat situace a události |
stručně vysvětlit své názory, popsat situace a události |
napsat souvislé texty na známá témata |
napsat souvislé texty na známá témata |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Týmová práce |
Týmová práce |
E-learning |
E-learning |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Práce studentů ve dvojicích |
Práce studentů ve dvojicích |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Hodnotící metody |
---|
Písemná zkouška |
Písemná zkouška |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Systematické pozorování studenta |
Analýza výkonů studenta |
Systematické pozorování studenta |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
-
vlastní e-learningové materiály. .
-
Rachael Roberts, Heather Buchanan. Navigate B1+ Intermediate Coursebook with video and Oxford Online Skills. 2015. ISBN 978-0-19-456662-9.
-
Raymond Murphy. English Grammar in Use 5th edition. Cambridge University Press, 2019. ISBN 9781108457651.
|