|
Vyučující
|
-
Kadlečíková Jitka, Mgr.
-
Orsavová Jana, Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
1. Druhý stupeňe srovnávání - comparatives 2. Třetí stupeň srovnávání - superlatives 3. Popis vzhledu 4. Změna přízvuku 5. Popis malby 6. Dedukce a použití modálních sloves 7. spekulace a použití modálních sloves 8. Podnikání - slovní zásoba 9. Podnikání - běžné fráze 10. Trpný rod - tvorba 11. Trpný rod - správná výslovnost 12. Trpný rod a jeho použití v akademických textech 13. Sporty 14. Použití členů (a, an, the, no article)
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Praktické procvičování, Týmová práce, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích, E-learning
- Účast na výuce
- 9 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 31 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 20 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpokladem je znalost angličtiny na úrovni B1 - B1+ podle Společného evropského rámce pro jazyk a splnění předmětu TK2AA. |
| Předpokladem je znalost angličtiny na úrovni B1 - B1+ podle Společného evropského rámce pro jazyk a splnění předmětu TK2AA. |
| Výsledky učení |
|---|
| pravidel anglické větné skladby, nepřímé řeči, otázek |
| pravidel anglické větné skladby, nepřímé řeči, otázek |
| základních gramatických časů a jejich použití, popis minulých zvyků - used to a would |
| základních gramatických časů a jejich použití, popis minulých zvyků - used to a would |
| slovní zásoby vybraných témat, frázových sloves |
| slovní zásoby vybraných témat, frázových sloves |
| modálních sloves, trpných rodů, nereálných podmínkových vět |
| modálních sloves, trpných rodů, nereálných podmínkových vět |
| použití členů, vazebných předložek |
| použití členů, vazebných předložek |
| Odborné dovednosti |
|---|
| rozumět hlavním myšlenkám o známých tématech vyslovených spisovným jazykem, rozhlasových i televizních programů |
| rozumět hlavním myšlenkám o známých tématech vyslovených spisovným jazykem, rozhlasových i televizních programů |
| rozumět textům, které se vztahují k běžným tématům každodenního života nebo k zaměstnání |
| rozumět textům, které se vztahují k běžným tématům každodenního života nebo k zaměstnání |
| vyřešit většinu situací, které mohou nastat při cestování v oblastech, kde se tímto jazykem mluví |
| vyřešit většinu situací, které mohou nastat při cestování v oblastech, kde se tímto jazykem mluví |
| stručně vysvětlit své názory, popsat situace a události |
| stručně vysvětlit své názory, popsat situace a události |
| napsat souvislé texty na známá témata |
| napsat souvislé texty na známá témata |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Práce studentů ve dvojicích |
| Práce studentů ve dvojicích |
| E-learning |
| E-learning |
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
| Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
| Rozbor jazykového projevu studenta |
| Systematické pozorování studenta |
| Systematické pozorování studenta |
| Rozbor jazykového projevu studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
vlastní e-learningové materiály. .
-
Rachael Roberts, Heather Buchanan. Navigate B1+ Intermediate Coursebook with video and Oxford Online Skills. 2015. ISBN 978-0-19-456662-9.
-
Raymond Murphy. English Grammar in Use 5th edition. Cambridge University Press, 2019. ISBN 9781108457651.
|