Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Obsahová náplň předmětu vychází z učebnice Navigate B1+ Intermediate, lekce 4 - 6 Gramatické jevy: - Will/ be going to - Pravděpodobnost - Tvary "ing" vs. "to" - Předpřítomný čas prostý a minulý prostý - Vztažné věty - Předpřítomný čas prostý a průběhový Slovní zásoba: - Příroda - Idiomatické fráze o místech - Filmy - Přídavná jména + silná přídavná jména - Stroje - Počasí
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování, Týmová práce
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 32 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 30 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpokladem je znalost angličtiny na úrovni A2+ podle Společného evropského rámce pro jazyk. |
Předpokladem je znalost angličtiny na úrovni A2+ podle Společného evropského rámce pro jazyk. |
Výsledky učení |
---|
pravidla anglické větné skladby jak oznamovací kladné i záporné věty tak otázky |
pravidla anglické větné skladby jak oznamovací kladné i záporné věty tak otázky |
budoucí struktury a identifikace jejich použití |
budoucí struktury a identifikace jejich použití |
předpřítomný prostý čas a identifikace jeho použití |
předpřítomný prostý čas a identifikace jeho použití |
slovní zásoba vybraných témat |
slovní zásoba vybraných témat |
předpřítomný průběhový čas a identifikace jeho použití |
předpřítomný průběhový čas a identifikace jeho použití |
Odborné dovednosti |
---|
rozumět hlavním bodům mluveného projevu |
rozumět hlavním bodům mluveného projevu |
rozumět psaným textům s každodenní slovní zásobou |
rozumět psaným textům s každodenní slovní zásobou |
rozumět popisu událostí |
rozumět popisu událostí |
říct příběh ve více časech |
říct příběh ve více časech |
popis pravděpodobné či nepravděpodobné situace |
popis pravděpodobné či nepravděpodobné situace |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Praktické procvičování |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Přednášení |
Týmová práce |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Praktické procvičování |
Týmová práce |
Přednášení |
Hodnotící metody |
---|
Analýza výkonů studenta |
Známkou |
Známkou |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Analýza výkonů studenta |
Písemná zkouška |
Písemná zkouška |
Doporučená literatura
|
-
Alden, E. Navigate B1+ Intermediate Workbook with Key. Oxford: Oxford University press..
-
kompilace různých. Additional materials - handouts.
-
Rachael Roberts, Heather Buchanan. Navigate B1+ Intermediate Coursebook with video and Oxford Online Skills. 2015. ISBN 978-0-19-456662-9.
|