Vyučující
|
-
Kozáková Věra, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
- Schopnost představit sebe a náplň své práce - Sdělit základní údaje o své osobě - Schopnost navázat kontakt - Umění vést rozhovor s partnerem - Tvorba otázek - Vyjádřit žádost, prosbu, poděkování - Vyjádřit jistotu a pochybnost - Přítomný čas a budoucnost - Systém minulých časů a vybraná slovesa - Rozkazovací způsob - Systém předložek a jejich užití - Vybrané předložkové vazby - Tvorba prezentace - Testování znalostí
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Příprava na zápočet
- 50 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 20 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 50 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
U tohoto kurzu se předpokládají receptivní i produktivní řečové dovednosti na výchozí úrovni B1 Společného evropského referenčního rámce. |
U tohoto kurzu se předpokládají receptivní i produktivní řečové dovednosti na výchozí úrovni B1 Společného evropského referenčního rámce. |
Výsledky učení |
---|
vysvětlit přítomný čas slabých a silných sloves |
vysvětlit přítomný čas slabých a silných sloves |
identifikovat slovesa s odlučitelnými a neodlučitelnými předponami |
identifikovat slovesa s odlučitelnými a neodlučitelnými předponami |
vyjádřit rozkazovací způsob |
vyjádřit rozkazovací způsob |
definovat préteritum a perfektum |
definovat préteritum a perfektum |
vyjmenovat spojky souřadící a podřadící |
vyjmenovat spojky souřadící a podřadící |
Odborné dovednosti |
---|
ovládat němčinu v ústní a písemné podobě |
ovládat němčinu v ústní a písemné podobě |
praktikovat překlad jednoduchých textů |
praktikovat překlad jednoduchých textů |
interpretovat události v přítomném i minulém čase |
interpretovat události v přítomném i minulém čase |
navrhnout a předat informace |
navrhnout a předat informace |
interpretovat souhlas a nesouhlas |
interpretovat souhlas a nesouhlas |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Analýza prezentace |
Analýza prezentace |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Práce studentů ve dvojicích |
Práce studentů ve dvojicích |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Odborné dovednosti |
---|
Analýza prezentace |
Analýza prezentace |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Práce studentů ve dvojicích |
Práce studentů ve dvojicích |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Analýza prezentace studenta |
Analýza prezentace studenta |
Příprava a přednes prezentace |
Příprava a přednes prezentace |
Zpracování prezentace |
Zpracování prezentace |
Doporučená literatura
|
-
Höpnerová, Věra. Němčina pro jazykové školy 1 nově. Plzeň. 2010.
-
Höpnerová, Věra. Němčina pro jazykové školy 2 nově. Plzeň. 2011.
-
Krenn, W., Puchte, H. Motive A1-B1. Verlag München. 2016.
|