Vyučující
|
-
Šmajdlerová Simona, Mgr.
-
Outěřická Tereza, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
Přehled probírané látky: gramatika a slovní zásoba učebnice International Express Intermediate 3rd Edition Units 1 - 3 Okruhy slovní zásoby a gramatiky: - Přítomné časy - Sociální sítě a internet - Minulý čas prostý - Předpřítomný prostý a průběhový - Zakládání firmy - Frázová slovesa - Schůze, týmová práce - Predikce (will, may, might; be likely, be possible) - Popisování příčiny a následku - Psaní e-mailů, ověřování Slovní zásoba: Okruhy slovní zásoby vychází z každodenních komunikativních situací a praktických témat probíraných v jednotlivých lekcích učebnic (zaměstnání, každodenní činnosti, sociální sítě, internet, predikce, psaní e-mailů, domlouvání se a potvrzování schůzek).
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování, Týmová práce
- Domácí příprava na výuku
- 50 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 20 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 50 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpokladem je znalost angličtiny na úrovni B1 podle Společného evropského rámce pro jazyk. Studenti se státní jazykovou zkouškou, certifikátem nebo podobným předmětem studovaným na vysoké škole (české či zahraniční) na stejné nebo vyšší úrovni mohou kontaktovat garanta předmětu a konzultovat individuální podmínky výuky. |
Předpokladem je znalost angličtiny na úrovni B1 podle Společného evropského rámce pro jazyk. Studenti se státní jazykovou zkouškou, certifikátem nebo podobným předmětem studovaným na vysoké škole (české či zahraniční) na stejné nebo vyšší úrovni mohou kontaktovat garanta předmětu a konzultovat individuální podmínky výuky. |
Výsledky učení |
---|
Znalost pravidel anglické větné skladby jak oznamovací kladné i záporné věty, tak otázky |
Znalost pravidel anglické větné skladby jak oznamovací kladné i záporné věty, tak otázky |
Znalost přítomných časů a identifikace jejich použití |
Znalost přítomných časů a identifikace jejich použití |
Znalost předpřítomných časů a identifikace jejich použití |
Znalost předpřítomných časů a identifikace jejich použití |
Znalost vybraných frázových sloves |
Znalost vybraných frázových sloves |
Znalost slovní zásoby vybraných témat |
Znalost slovní zásoby vybraných témat |
Odborné dovednosti |
---|
Rozumět hlavním bodům mluveného projevu |
Rozumět hlavním bodům mluveného projevu |
Schopnost napsat krátký e-mail v angličtině |
Schopnost napsat krátký e-mail v angličtině |
Schopnost říct krátký příběh |
Schopnost říct krátký příběh |
Schopnost popsat příčinu a následek akcí |
Schopnost popsat příčinu a následek akcí |
Rozumět psaným textům s každodenní slovní zásobou |
Rozumět psaným textům s každodenní slovní zásobou |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Týmová práce |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Přednášení |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Týmová práce |
Přednášení |
Hodnotící metody |
---|
Písemná zkouška |
Písemná zkouška |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Doporučená literatura
|
-
Harding, Keith. International Express Intermediate. Third Edition Student?s Book with Pocket Book and DVD-ROM. ISBN 978-0-19-459.
-
Murphy, Raymond. English Grammar in Use: A self-study Reference and Practice Book for Intermediate Students with Anwers, 2nd ed,. Cambridge University Press, 1994. ISBN 0-521-43680-X.
-
Redman, S. English Vocabulary in Use with key : Intermediate.. Cambridge University Press, 1997.
|