Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
- Člen a předložky u jmen měst a zemí - Tvoření množného čísla u podstatných jmen - Přídavná jména s jedním tvarem pro oba rody - Postavení přídavného jména - Číslovky základní - Číslovky řadové - úvod - Nepravidelná slovesa - Popis města - Popis osoby - Test
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování
- Příprava na zápočet
- 40 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 30 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 20 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
slovní zásoby týkající se studenta a jeho studia pravidel francouzské větné skladby základních jazykových vazeb v jednoduché konverzaci slovní zásoby probíraných témat základních obratů v písemném projevu |
slovní zásoby týkající se studenta a jeho studia pravidel francouzské větné skladby základních jazykových vazeb v jednoduché konverzaci slovní zásoby probíraných témat základních obratů v písemném projevu |
Odborné dovednosti |
---|
porozumět v rámci pomalého poslechu známým slovům a základním frázím porozumět v rámci čtení známým slovům a jednoduchým větám umět se jednoduchým způsobem domluvit, klást jednoduché otázky a na podobné otázky odpovídat popsat místo, kde student žije napsat stručný jednoduchý text |
porozumět v rámci pomalého poslechu známým slovům a základním frázím porozumět v rámci čtení známým slovům a jednoduchým větám umět se jednoduchým způsobem domluvit, klást jednoduché otázky a na podobné otázky odpovídat popsat místo, kde student žije napsat stručný jednoduchý text |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
Student umí interpretovat nabyté znalosti a vědomosti k tvorbě jednoduchých písemných dokumentů, aplikovat znalosti v běžných životních situacích, orientovat se v gramatických strukturách. |
Student umí interpretovat nabyté znalosti a vědomosti k tvorbě jednoduchých písemných dokumentů, aplikovat znalosti v běžných životních situacích, orientovat se v gramatických strukturách. |
Vyučovací metody |
---|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Hodnotící metody |
---|
Rozbor jazykového projevu studenta |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Rozhovor |
Rozhovor |
Doporučená literatura
|
-
D. Abry, M.-L.Chalaron. La grammaire des premiers temps, FLEM.
-
J. Bárta. Průvodce francouzskou gramatikou.
-
J. Girardet, J. Pecheur. Campus I.
-
M. Pravdová. Francouzština pro začátečníky, LEDA.
|