Vyučující
|
-
Galačová Veronika, Mgr.
-
Divošová Romana, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
- Duševní zdraví - Vitální funkce - Medikace - Alternativní způsoby léčení - Porod - Ženský reprodukční systém - Fáze vývoje člověka
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Praktické procvičování, Práce studentů ve dvojicích
- Účast na výuce
- 22 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 28 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 10 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
U tohoto předmětu se předpokládají receptivní i produktivní řečové dovednosti na výchozí úrovni A1++ Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
U tohoto předmětu se předpokládají receptivní i produktivní řečové dovednosti na výchozí úrovni A1++ Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
Výsledky učení |
---|
znalost pravidel anglické větné skladby |
znalost pravidel anglické větné skladby |
znalost gramatických časů |
znalost gramatických časů |
znalost slovní zásoby probíraných témat |
znalost slovní zásoby probíraných témat |
znalost základních principů při tvorbě a přednesu prezentací |
znalost základních principů při tvorbě a přednesu prezentací |
znalost různých kulturních kontextů |
znalost různých kulturních kontextů |
Odborné dovednosti |
---|
vyjádřit myšlenku za použití správné jazykové struktury |
vyjádřit myšlenku za použití správné jazykové struktury |
analyzovat situaci a vybrat potřebné gramatické nástroje - správné časy, slovní obraty |
analyzovat situaci a vybrat potřebné gramatické nástroje - správné časy, slovní obraty |
ústně i písemně reagovat adekvátně jazykové úrovni kurzu |
ústně i písemně reagovat adekvátně jazykové úrovni kurzu |
modifikovat jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka |
modifikovat jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka |
stručně odůvodnit své názory a plány |
stručně odůvodnit své názory a plány |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Praktické procvičování |
Práce studentů ve dvojicích |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Praktické procvičování |
Práce studentů ve dvojicích |
Hodnotící metody |
---|
Analýza edukačního materiálu |
Analýza edukačního materiálu |
Ústní zkouška |
Ústní zkouška |
Doporučená literatura
|
-
GRICE, T. Nursing 1. Oxford University Press, 2007.
-
LAMPEROVÁ, V. English for Nursing. Academia centrum UTB ve Zlíně, 2007.
-
TOPILOVÁ, V. Anglicko-český / česko-anglický lékařský slovník. Praha: Grada Publishing+Avicenum, 1999.
|