Předmět: Odborná angličtina v MK 2

« Zpět
Název předmětu Odborná angličtina v MK 2
Kód předmětu CJV/OANG2
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Angličtina
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Atcheson Hana, Mgr.
  • Navrátil Michal, Mgr.
Obsah předmětu
Výuka bude pokrývat tato témata: - firemní identita - výrobek a vývoj nového výrobku - logistika a distribuce - cena a cenové strategie - zákazník a věrnost značkám - reklama a propagace - propagace v místě prodeje - digitální marketing, virály - venkovní reklama - distribuční kanály - reklama v televizi, rádiu, tisku - přímý marketing - etika v podnikání - veletrhy, výstavy aj.

Studijní aktivity a metody výuky
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování, Analýza textu, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
  • Domácí příprava na výuku - 30 hodin za semestr
  • Příprava na zápočet - 30 hodin za semestr
  • Účast na výuce - 28 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Angličtina na úrovni upper-intermediate. Schopnost porozumět a vyjadřovat se v češtině.
Angličtina na úrovni upper-intermediate. Schopnost porozumět a vyjadřovat se v češtině.
Výsledky učení
Minimálně na úrovni B2 a výše v oblastech: - Slovní zásoby k vyjadřování obecných zásad v procesu přípravy marketinkové kampaně - Slovní zásoby pro prezentaci své práce na marketinkovém projektu - Slovní zásoby pro vyjadřování se v širším kontextu své studijní specializace - Užití anglické větné skladby - Užití anglické interpunkce a spojovacích výrazů
Minimálně na úrovni B2 a výše v oblastech: - Slovní zásoby k vyjadřování obecných zásad v procesu přípravy marketinkové kampaně - Slovní zásoby pro prezentaci své práce na marketinkovém projektu - Slovní zásoby pro vyjadřování se v širším kontextu své studijní specializace - Užití anglické větné skladby - Užití anglické interpunkce a spojovacích výrazů
Odborné dovednosti
- Vyjádřit se k vybraným odborným tématům z oblasti marketinkových komunikací - Aplikovat základní principy pro efektivní sestavení a přednes odborné prezentace - Referovat o projektech v oblasti marketinku v České republice a v zahraničí - Porozumět odborné přednášce - Porozumět článku v odborném časopise a podat stručné shrnutí obsahu
- Vyjádřit se k vybraným odborným tématům z oblasti marketinkových komunikací - Aplikovat základní principy pro efektivní sestavení a přednes odborné prezentace - Referovat o projektech v oblasti marketinku v České republice a v zahraničí - Porozumět odborné přednášce - Porozumět článku v odborném časopise a podat stručné shrnutí obsahu
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Práce studentů ve dvojicích
Práce studentů ve dvojicích
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Analýza textu
Analýza textu
Individuální práce studentů
Individuální práce studentů
Praktické procvičování
Praktické procvičování
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
Hodnotící metody
Písemná zkouška
Písemná zkouška
Doporučená literatura
  • Farrall, Cate. Professional English in use : marketing. 1st pub. Cambridge : Cambridge University Press, 2008. ISBN 978-0-521-70269-0.
  • Gore, Sylee. English for marketing and advertising : B2. 1. vyd. Plzeň : Fraus, 2007. ISBN 978-80-7238-609-3.
  • Nick Robinson. Cambridge English for Marketing. Cambridge University Press, 2010. ISBN 978-0-521-12460-7.
  • O'Driscoll, Nina. Market leader: business English. Harlow: Pearson Longman, 2010. ISBN 978-1-408-22.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr