Vyučující
|
-
Atcheson Hana, Mgr.
-
Navrátil Michal, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
Výuka bude pokrývat tato témata: - firemní identita - výrobek a vývoj nového výrobku - logistika a distribuce - cena a cenové strategie - zákazník a věrnost značkám - reklama a propagace - propagace v místě prodeje - digitální marketing, virály - venkovní reklama - distribuční kanály - reklama v televizi, rádiu, tisku - přímý marketing - etika v podnikání - veletrhy, výstavy aj.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování, Analýza textu, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Domácí příprava na výuku
- 30 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 30 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Angličtina na úrovni upper-intermediate. Schopnost porozumět a vyjadřovat se v češtině. |
Angličtina na úrovni upper-intermediate. Schopnost porozumět a vyjadřovat se v češtině. |
Výsledky učení |
---|
Minimálně na úrovni B2 a výše v oblastech: - Slovní zásoby k vyjadřování obecných zásad v procesu přípravy marketinkové kampaně - Slovní zásoby pro prezentaci své práce na marketinkovém projektu - Slovní zásoby pro vyjadřování se v širším kontextu své studijní specializace - Užití anglické větné skladby - Užití anglické interpunkce a spojovacích výrazů |
Minimálně na úrovni B2 a výše v oblastech: - Slovní zásoby k vyjadřování obecných zásad v procesu přípravy marketinkové kampaně - Slovní zásoby pro prezentaci své práce na marketinkovém projektu - Slovní zásoby pro vyjadřování se v širším kontextu své studijní specializace - Užití anglické větné skladby - Užití anglické interpunkce a spojovacích výrazů |
Odborné dovednosti |
---|
- Vyjádřit se k vybraným odborným tématům z oblasti marketinkových komunikací - Aplikovat základní principy pro efektivní sestavení a přednes odborné prezentace - Referovat o projektech v oblasti marketinku v České republice a v zahraničí - Porozumět odborné přednášce - Porozumět článku v odborném časopise a podat stručné shrnutí obsahu |
- Vyjádřit se k vybraným odborným tématům z oblasti marketinkových komunikací - Aplikovat základní principy pro efektivní sestavení a přednes odborné prezentace - Referovat o projektech v oblasti marketinku v České republice a v zahraničí - Porozumět odborné přednášce - Porozumět článku v odborném časopise a podat stručné shrnutí obsahu |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Práce studentů ve dvojicích |
Práce studentů ve dvojicích |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Analýza textu |
Analýza textu |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Hodnotící metody |
---|
Písemná zkouška |
Písemná zkouška |
Doporučená literatura
|
-
Farrall, Cate. Professional English in use : marketing. 1st pub. Cambridge : Cambridge University Press, 2008. ISBN 978-0-521-70269-0.
-
Gore, Sylee. English for marketing and advertising : B2. 1. vyd. Plzeň : Fraus, 2007. ISBN 978-80-7238-609-3.
-
Nick Robinson. Cambridge English for Marketing. Cambridge University Press, 2010. ISBN 978-0-521-12460-7.
-
O'Driscoll, Nina. Market leader: business English. Harlow: Pearson Longman, 2010. ISBN 978-1-408-22.
|