Vyučující
|
-
Atcheson Hana, Mgr.
-
Navrátil Michal, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
Výuka je zaměřena na témata z oblasti marketingových komunikací: - Firemní identita - Logo - Značka - Průzkum trhu - Profil zákazníka - Sběr dat - SWOT analýza, - Marketingový plán - Distribuční kanály - Marketingový mix - Vývoj výrobku a jeho životní cyklus - Služby a podpora zákazníků Předmět zahrnuje také témata z oblasti obchodní angličtiny: - Motivace - Headhunting - Založení firmy - Business a gender - Podnikatelský duch
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování, Analýza textu, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Domácí příprava na výuku
- 14 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 10 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Angličtina na úrovni upper-intermediate (B2), schopnost porozumět a vyjadřovat se k odborným tématům v anglickém a také v českém jazyce. |
Angličtina na úrovni upper-intermediate (B2), schopnost porozumět a vyjadřovat se k odborným tématům v anglickém a také v českém jazyce. |
Výsledky učení |
---|
Po absolvování předmětu má student jazykové znalosti minimálně na úrovni B2 a výše v oblastech: - Slovní zásoby k vyjadřování obecných zásad v procesu přípravy marketinkové kampaně - Slovní zásoby pro prezentaci své práce na marketinkovém projektu - Slovní zásoby pro vyjadřování se v širším kontextu své studijní specializace - Užití anglické větné skladby - Užití anglické interpunkce a spojovacích výrazů |
Po absolvování předmětu má student jazykové znalosti minimálně na úrovni B2 a výše v oblastech: - Slovní zásoby k vyjadřování obecných zásad v procesu přípravy marketinkové kampaně - Slovní zásoby pro prezentaci své práce na marketinkovém projektu - Slovní zásoby pro vyjadřování se v širším kontextu své studijní specializace - Užití anglické větné skladby - Užití anglické interpunkce a spojovacích výrazů |
Odborné dovednosti |
---|
Po absolvování předmětu je student schopen - Vyjádřit se k vybraným odborným tématům z oblasti marketinkových komunikací - Aplikovat základní principy pro efektivní sestavení a přednes odborné prezentace - Referovat o projektech v oblasti marketinku v České republice a v zahraničí - Porozumět odborné přednášce - Porozumět článku v odborném časopise a podat stručné shrnutí obsahu |
Po absolvování předmětu je student schopen - Vyjádřit se k vybraným odborným tématům z oblasti marketinkových komunikací - Aplikovat základní principy pro efektivní sestavení a přednes odborné prezentace - Referovat o projektech v oblasti marketinku v České republice a v zahraničí - Porozumět odborné přednášce - Porozumět článku v odborném časopise a podat stručné shrnutí obsahu |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Analýza textu |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Analýza textu |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Individuální práce studentů |
Práce studentů ve dvojicích |
Práce studentů ve dvojicích |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Individuální práce studentů |
Hodnotící metody |
---|
Známkou |
Písemná zkouška |
Písemná zkouška |
Známkou |
Příprava a přednes prezentace |
Příprava a přednes prezentace |
Doporučená literatura
|
-
Emmerson, P. Business Vocabulary Builder. MacMillan, 2010.
-
Farrall, Cate. Professional English in use : marketing. 1st pub. Cambridge : Cambridge University Press, 2008. ISBN 978-0-521-70269-0.
-
Nick Robinson. Cambridge English for Marketing. Cambridge University Press, 2010. ISBN 978-0-521-12460-7.
-
Paul Emmerson. Essential Business Vocabulary Builder. Macmillan Education, Oxford, 2011. ISBN 978-0-230-40761-9.
-
Simon Sweeney. Professional English Marketing. Longman. ISBN 0-582-45150-7.
-
Sylee Gore. English for Marketing and Advertising. Nakladatelství Frauss. ISBN 978-80-7238-609-3.
|