Předmět: Odborná angličtina v MK 1

« Zpět
Název předmětu Odborná angličtina v MK 1
Kód předmětu CJV/OANG1
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Angličtina
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Atcheson Hana, Mgr.
  • Navrátil Michal, Mgr.
Obsah předmětu
Výuka je zaměřena na témata z oblasti marketingových komunikací: - Firemní identita - Logo - Značka - Průzkum trhu - Profil zákazníka - Sběr dat - SWOT analýza, - Marketingový plán - Distribuční kanály - Marketingový mix - Vývoj výrobku a jeho životní cyklus - Služby a podpora zákazníků Předmět zahrnuje také témata z oblasti obchodní angličtiny: - Motivace - Headhunting - Založení firmy - Business a gender - Podnikatelský duch

Studijní aktivity a metody výuky
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování, Analýza textu, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
  • Domácí příprava na výuku - 14 hodin za semestr
  • Příprava na zápočet - 10 hodin za semestr
  • Účast na výuce - 26 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Angličtina na úrovni upper-intermediate (B2), schopnost porozumět a vyjadřovat se k odborným tématům v anglickém a také v českém jazyce.
Angličtina na úrovni upper-intermediate (B2), schopnost porozumět a vyjadřovat se k odborným tématům v anglickém a také v českém jazyce.
Výsledky učení
Po absolvování předmětu má student jazykové znalosti minimálně na úrovni B2 a výše v oblastech: - Slovní zásoby k vyjadřování obecných zásad v procesu přípravy marketinkové kampaně - Slovní zásoby pro prezentaci své práce na marketinkovém projektu - Slovní zásoby pro vyjadřování se v širším kontextu své studijní specializace - Užití anglické větné skladby - Užití anglické interpunkce a spojovacích výrazů
Po absolvování předmětu má student jazykové znalosti minimálně na úrovni B2 a výše v oblastech: - Slovní zásoby k vyjadřování obecných zásad v procesu přípravy marketinkové kampaně - Slovní zásoby pro prezentaci své práce na marketinkovém projektu - Slovní zásoby pro vyjadřování se v širším kontextu své studijní specializace - Užití anglické větné skladby - Užití anglické interpunkce a spojovacích výrazů
Odborné dovednosti
Po absolvování předmětu je student schopen - Vyjádřit se k vybraným odborným tématům z oblasti marketinkových komunikací - Aplikovat základní principy pro efektivní sestavení a přednes odborné prezentace - Referovat o projektech v oblasti marketinku v České republice a v zahraničí - Porozumět odborné přednášce - Porozumět článku v odborném časopise a podat stručné shrnutí obsahu
Po absolvování předmětu je student schopen - Vyjádřit se k vybraným odborným tématům z oblasti marketinkových komunikací - Aplikovat základní principy pro efektivní sestavení a přednes odborné prezentace - Referovat o projektech v oblasti marketinku v České republice a v zahraničí - Porozumět odborné přednášce - Porozumět článku v odborném časopise a podat stručné shrnutí obsahu
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Analýza textu
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Analýza textu
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
Individuální práce studentů
Práce studentů ve dvojicích
Práce studentů ve dvojicích
Praktické procvičování
Praktické procvičování
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
Individuální práce studentů
Hodnotící metody
Známkou
Písemná zkouška
Písemná zkouška
Známkou
Příprava a přednes prezentace
Příprava a přednes prezentace
Doporučená literatura
  • Emmerson, P. Business Vocabulary Builder. MacMillan, 2010.
  • Farrall, Cate. Professional English in use : marketing. 1st pub. Cambridge : Cambridge University Press, 2008. ISBN 978-0-521-70269-0.
  • Nick Robinson. Cambridge English for Marketing. Cambridge University Press, 2010. ISBN 978-0-521-12460-7.
  • Paul Emmerson. Essential Business Vocabulary Builder. Macmillan Education, Oxford, 2011. ISBN 978-0-230-40761-9.
  • Simon Sweeney. Professional English Marketing. Longman. ISBN 0-582-45150-7.
  • Sylee Gore. English for Marketing and Advertising. Nakladatelství Frauss. ISBN 978-80-7238-609-3.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr