Vyučující
|
-
Divošová Romana, Mgr.
-
Galačová Veronika, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
- Fáze lidského života - Ženský reprodukční systém - Antikoncepce - Sexuálně přenosné nemoci - Těhotenství - Porodní doby - Ošetřovatelská péče v gynekologii a porodnictví - Medikace - Alternativní způsoby léčby Gramatika: Přehled časů v angličtině dle pokynů na semináři v rozsahu doporučené literatury. Dovednosti: Poslech dialogů mezi lékařem a pacientem.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování, Individuální práce studentů
- Příprava na zápočet
- 20 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 33 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 7 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 30 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
U tohoto předmětu se předpokládají receptivní i produktivní řečové dovednosti na výchozí úrovni B1+ Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
U tohoto předmětu se předpokládají receptivní i produktivní řečové dovednosti na výchozí úrovni B1+ Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
Výsledky učení |
---|
znalost pravidel anglické větné skladby |
znalost pravidel anglické větné skladby |
znalost gramatických časů |
znalost gramatických časů |
znalost slovní zásoby probíraných témat |
znalost slovní zásoby probíraných témat |
znalost základních principů při tvorbě a přednesu prezentací |
znalost základních principů při tvorbě a přednesu prezentací |
znalost různých kulturních kontextů |
znalost různých kulturních kontextů |
Odborné dovednosti |
---|
vyjádřit myšlenku za použití správné jazykové struktury |
vyjádřit myšlenku za použití správné jazykové struktury |
analyzovat situaci a vybrat potřebné gramatické nástroje - správné časy, slovní obraty |
analyzovat situaci a vybrat potřebné gramatické nástroje - správné časy, slovní obraty |
ústně i písemně reagovat adekvátně jazykové úrovni kurzu |
ústně i písemně reagovat adekvátně jazykové úrovni kurzu |
modifikovat jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka |
modifikovat jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka |
stručně odůvodnit své názory a plány |
stručně odůvodnit své názory a plány |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Hodnotící metody |
---|
Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
Doporučená literatura
|
-
First aid manual : the authorised manual of St. John Ambulance, St. Andrew?s Ambulance Association, and the British Red Cross. 8-th ed., revised. London : Dorling Kindersley, 2006. ISBN 1-4053-1573-3.
-
GRICE, TONY. Nursing 1. Oxford University Press, 2007.
-
JAROŠČÁK, M. English-Czech Thematic Dictionary: the physical side of humans Anglicko-český tematický slovník: člověk po stránce fyzické. Olomouc: Nakladatelství Olomouc, 2005.
-
ŠTANGLOVÁ, M. Komunikace lékař - pacient. Praha: Karolinum, 2004.
-
TOPILOVÁ, V. Anglicko-český / česko-anglický lékařský slovník. Praha: Grada Publishing, 1999.
|