| 
        Vyučující
     | 
    
        
            
                - 
                    Pečivová Veronika, Mgr. Ph.D.
                
 
            
         
     | 
    | 
        Obsah předmětu
     | 
    
        - Zájmena. - Přídavná jména a jejich přípony. - Přítomné časy. - Vyjádření vlastnictví. - Minulý čas prostý, průběhový a vazba used to. - Cestování a služby. - Předložky. - Životní fáze. - Budoucí časy: will / shall; going to. - Podmínkové věty - první a druhý kondicionál. - Studium a práce. - Životní prostředí. - Předpřítomný čas prostý a průběhový. - Média. 
         
         
     | 
    | 
        Studijní aktivity a metody výuky
     | 
    
        
        Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Analýza textu
        
            
                    
                
                    
                    - Příprava na zápočet
                        - 32 hodin za semestr
                    
 
                
                    
                    - Účast na výuce
                        - 28 hodin za semestr
                    
 
                
                    
                    - Domácí příprava na výuku
                        - 30 hodin za semestr
                    
 
                
             
        
        
     | 
    
        
        | Předpoklady | 
|---|
| Odborné znalosti | 
|---|
| Předpokládá se běžná úroveň vzdělání ze střední školy. | 
| Předpokládá se běžná úroveň vzdělání ze střední školy. | 
| Výsledky učení | 
|---|
| Přítomných časů | 
| Přítomných časů | 
| Minulých časů | 
| Minulých časů | 
| Budoucích časů | 
| Budoucích časů | 
| Podmínkových vět | 
| Podmínkových vět | 
| Slovní zásoby probíraných témat | 
| Slovní zásoby probíraných témat | 
| Odborné dovednosti | 
|---|
| Používat získané jazykové kompetence v každodenních situacích | 
| Používat získané jazykové kompetence v každodenních situacích | 
| Ovládat jazykové zákonitosti | 
| Ovládat jazykové zákonitosti | 
| Pracovat s autentickými materiály dané úrovně | 
| Pracovat s autentickými materiály dané úrovně | 
| Adekvátně reagovat na autentické materiály | 
| Adekvátně reagovat na autentické materiály | 
|  Analyzovat situaci a vybrat potřebné jazykové prostředky | 
|  Analyzovat situaci a vybrat potřebné jazykové prostředky | 
| Vyučovací metody | 
|---|
| Odborné znalosti | 
|---|
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) | 
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) | 
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) | 
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) | 
| Praktické procvičování | 
| Praktické procvičování | 
| Přednášení | 
| Přednášení | 
| Týmová práce | 
| Týmová práce | 
| Hodnotící metody | 
|---|
| Písemná zkouška | 
| Písemná zkouška | 
| Analýza výkonů studenta | 
| Analýza výkonů studenta | 
| Rozbor jazykového projevu studenta | 
| Rozbor jazykového projevu studenta | 
| Známkou | 
| Známkou | 
    
    
    | 
        Doporučená literatura
     | 
    
        
            
                
                - 
                    Latham-Koenig. C., Oxenden, C., & Chomacki, K. English File Fourth Edition Intermediate Plus Student´s Book. Oxford: Oxford University Press, 2020. ISBN 978-0-19-403889-8.
                
 
            
                
                - 
                    Latham-Koenig. C., Oxenden, C., & Chomacki, K. English File Fourth Edition Intermediate Plus Work Book With Answer Key. Oxford: Oxford University Press. 2021.
                
 
            
                
                - 
                    Murphy, Raymond. English Grammar in Use - Intermediate, 5th edition, 2019. 2019. ISBN 978-1-108-45765-1.
                
 
            
         
         
         
     |