Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Témata k diskuzi: - Identita galerie a muzea - Pracovní pozice a zaměstnanci v galerii - Interpretace výtvarného díla - Průzkum trhu v oblasti výstavnictví - Současný design Gramatika: - Vybrané okruhy z oblasti gramatiky jazykové úrovně B2 V rámci předmětu studenti pracují s autentickými texty dle studijního zaměření.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování, Analýza prezentace, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích
- Domácí příprava na výuku
- 26 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 10 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 14 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Angličtina na úrovni upper-intermediate (B2), schopnost porozumět a vyjadřovat se česky k odborným tématům z oblasti studijního zaměření. |
Angličtina na úrovni upper-intermediate (B2), schopnost porozumět a vyjadřovat se česky k odborným tématům z oblasti studijního zaměření. |
Výsledky učení |
---|
Po absolvování předmětu má student jazykové znalosti minimálně na úrovni B2 a výše v oblastech: - Slovní zásoby k vyjadřování obecných zásad v procesu přípravy výstavy - Slovní zásoby pro prezentaci své práce na tvůrčím projektu - Slovní zásoby pro vyjadřování se v oblasti své studijní specializace - Užití anglické větné skladby - Užití anglické interpunkce a spojovacích výrazů |
Po absolvování předmětu má student jazykové znalosti minimálně na úrovni B2 a výše v oblastech: - Slovní zásoby k vyjadřování obecných zásad v procesu přípravy výstavy - Slovní zásoby pro prezentaci své práce na tvůrčím projektu - Slovní zásoby pro vyjadřování se v oblasti své studijní specializace - Užití anglické větné skladby - Užití anglické interpunkce a spojovacích výrazů |
Odborné dovednosti |
---|
Po absolvování předmětu je student schopen - Vyjádřit se k vybraným odborným tématům z oblasti galerijního managementu a muzejnictví - Aplikovat základní principy pro efektivní sestavení a přednes odborné prezentace - Referovat o soutěžích a výstavách v oblasti umění v České republice a v zahraničí - Popsat výtvarný design / umělecké dílo - Porozumět odborné přednášce - Porozumět článku v odborném časopise a podat stručné shrnutí obsahu |
Po absolvování předmětu je student schopen - Vyjádřit se k vybraným odborným tématům z oblasti galerijního managementu a muzejnictví - Aplikovat základní principy pro efektivní sestavení a přednes odborné prezentace - Referovat o soutěžích a výstavách v oblasti umění v České republice a v zahraničí - Popsat výtvarný design / umělecké dílo - Porozumět odborné přednášce - Porozumět článku v odborném časopise a podat stručné shrnutí obsahu |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Analýza prezentace |
Práce studentů ve dvojicích |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Analýza prezentace |
Práce studentů ve dvojicích |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Hodnotící metody |
---|
Písemná zkouška |
Písemná zkouška |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Příprava a přednes prezentace |
Příprava a přednes prezentace |
Doporučená literatura
|
-
Vybrané anglické autentické texty z oblasti Arts Managementu.
-
Dooley, J. & Evans, V. Grammarway 3. Newbury: Express Publishing, 2000. ISBN 1 903 128 94 3.
-
Paul Emmerson. Essential Business Vocabulary Builder. Macmillan Education, Oxford, 2011. ISBN 978-0-230-40761-9.
-
Simon Sweeney. Professional English Marketing. Longman. ISBN 0-582-45150-7.
-
Taylor, Jeffrey. Visual Arts Management. Oxon: Routledge, 2018. ISBN 978-1138684713.
|