|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
- Zdraví, sport - Životní prostředí, počasí - Věda, technologie - Sdělovací prostředky, celebrity - Nakupování, móda - Vztažné věty - určující a neurčující - Kondicionály - Přídavná jména a příslovce - Trpný rod - Členy - Frázová slovesa - Dopis, esej - Článek, zpráva
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Seminář předpokládá znalost anglického jazyka na úrovni B1+ Společného evropského referenčního rámce. |
| Seminář předpokládá znalost anglického jazyka na úrovni B1+ Společného evropského referenčního rámce. |
| Výsledky učení |
|---|
| Ovládá pravidla anglické větné skladby na úrovni B2 dle CEFR. |
| Ovládá pravidla anglické větné skladby na úrovni B2 dle CEFR. |
| Rozlišuje gramatické časy na úrovni B2 dle CEFR a správně je využívá v projevu. |
| Rozlišuje gramatické časy na úrovni B2 dle CEFR a správně je využívá v projevu. |
| Přeformuluje své myšlenky za použití specializované slovní zásoby na úrovni B2 dle CEFR. |
| Přeformuluje své myšlenky za použití specializované slovní zásoby na úrovni B2 dle CEFR. |
| Analyzuje principy formátu zkoušky FCE. |
| Analyzuje principy formátu zkoušky FCE. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Rozumí psanému i mluvenému projevu na úrovni B2 dle CEFR. |
| Rozumí psanému i mluvenému projevu na úrovni B2 dle CEFR. |
| Vyjadřuje ústně i písemně myšlenku za použití správné jazykové struktury na úrovni B2 dle CEFR. |
| Vyjadřuje ústně i písemně myšlenku za použití správné jazykové struktury na úrovni B2 dle CEFR. |
| Modifikuje jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka na úrovni B2 dle CEFR. |
| Modifikuje jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka na úrovni B2 dle CEFR. |
| Analyzuje situace a vybere potřebné gramatické nástroje (správné časy, slovní obraty, kolokviální jazyk) na úrovni B2 dle CEFR. |
| Analyzuje situace a vybere potřebné gramatické nástroje (správné časy, slovní obraty, kolokviální jazyk) na úrovni B2 dle CEFR. |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Praktické procvičování |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Praktické procvičování |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Písemná zkouška |
| Písemná zkouška |
|
Doporučená literatura
|
-
HEWINGS, Martin. Advanced Grammar In Use. Cambridge: CUP, 2013. ISBN 978-1-10-769738-6.
-
MAY, Peter. Compact First: Student´s book with answers. Cambridge: CUP, 2014. ISBN 978-1-107-42844-7.
-
MAY, Peter. Compact First: Workbook with answers. Cambridge: CUP, 2014. ISBN 978-1-107-42856-0.
-
TAYFOOR, Susanne. Common Mistakes at First Certificate?and How to Avoid Them. Cambridge: CUP, 2004. ISBN 978-0-521-52062-1.
|