|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
- denní život, popis osob, vztahy - stravování - cestování, turismus, doprava, zvyky - zábava, kultura, volný čas - vzdělávání, kariéra, zaměstnání - přehled slovesných časů (přítomný, minulý, budoucí) - modální slovesa - frázová slovesa - počitatelná a nepočitatelná podstatná jména - přídavná jména - tvorba slov - neformální a formální dopis - žádost o zaměstnání
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 32 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 32 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Seminář předpokládá znalost anglického jazyka na úrovni B1 Společného evropského referenčního rámce. |
| Seminář předpokládá znalost anglického jazyka na úrovni B1 Společného evropského referenčního rámce. |
| Výsledky učení |
|---|
| Identifikuje pravidla anglické větné skladby. |
| Identifikuje pravidla anglické větné skladby. |
| Vysvětlí gramatické časy. |
| Vysvětlí gramatické časy. |
| Doplní slovní zásobu probíraných témat na úrovni B2 dle CEFR. |
| Doplní slovní zásobu probíraných témat na úrovni B2 dle CEFR. |
| Popíše formát zkoušky FCE. |
| Popíše formát zkoušky FCE. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Ovládá psaný a ústní projev na úrovni B2 dle CEFR. |
| Ovládá psaný a ústní projev na úrovni B2 dle CEFR. |
| Interpretuje myšlenky za použití jazykové struktury na úrovni B2 dle CEFR. |
| Interpretuje myšlenky za použití jazykové struktury na úrovni B2 dle CEFR. |
| Reviduje jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka. |
| Reviduje jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka. |
| Analyzuje situace a vybere potřebné gramatické nástroje na úrovni B2 dle CEFR. |
| Analyzuje situace a vybere potřebné gramatické nástroje na úrovni B2 dle CEFR. |
| Využívá nezávisle zdroje pro rozvoj jazykových kompetencí. |
| Využívá nezávisle zdroje pro rozvoj jazykových kompetencí. |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Praktické procvičování |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Praktické procvičování |
| Hodnotící metody |
|---|
| Analýza výkonů studenta |
| Písemná zkouška |
| Analýza výkonů studenta |
| Písemná zkouška |
| Analýza edukačního materiálu |
| Analýza edukačního materiálu |
|
Doporučená literatura
|
-
HEWINGS, Martin. Advanced Grammar In Use. Cambridge: CUP, 2013. ISBN 978-1-10-769738-6.
-
Peter May. Compact First Student´s Book with Answers with Practice Extra, 3rd edition. Cambridge. 2021.
-
TAYFOOR, Susanne. Common Mistakes at First Certificate?and How to Avoid Them. Cambridge: CUP, 2004. ISBN 978-0-521-52062-1.
-
Treloar, Frances. Compact: B2 First, 3rd edition WORKBOOK. Cambridge. 2021.
|