Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
- denní život, popis osob, vztahy - stravování - cestování, turismus, doprava, zvyky - zábava, kultura, volný čas - vzdělávání, kariéra, zaměstnání - přehled slovesných časů (přítomný, minulý, budoucí) - modální slovesa - frázová slovesa - počitatelná a nepočitatelná podstatná jména - přídavná jména - tvorba slov - neformální a formální dopis - žádost o zaměstnání
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 32 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 32 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Seminář předpokládá znalost anglického jazyka na úrovni B1 Společného evropského referenčního rámce. |
Seminář předpokládá znalost anglického jazyka na úrovni B1 Společného evropského referenčního rámce. |
Výsledky učení |
---|
Identifikuje pravidla anglické větné skladby. |
Identifikuje pravidla anglické větné skladby. |
Vysvětlí gramatické časy. |
Vysvětlí gramatické časy. |
Doplní slovní zásobu probíraných témat na úrovni B2 dle CEFR. |
Doplní slovní zásobu probíraných témat na úrovni B2 dle CEFR. |
Popíše formát zkoušky FCE. |
Popíše formát zkoušky FCE. |
Odborné dovednosti |
---|
Ovládá psaný a ústní projev na úrovni B2 dle CEFR. |
Ovládá psaný a ústní projev na úrovni B2 dle CEFR. |
Interpretuje myšlenky za použití jazykové struktury na úrovni B2 dle CEFR. |
Interpretuje myšlenky za použití jazykové struktury na úrovni B2 dle CEFR. |
Reviduje jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka. |
Reviduje jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka. |
Analyzuje situace a vybere potřebné gramatické nástroje na úrovni B2 dle CEFR. |
Analyzuje situace a vybere potřebné gramatické nástroje na úrovni B2 dle CEFR. |
Využívá nezávisle zdroje pro rozvoj jazykových kompetencí. |
Využívá nezávisle zdroje pro rozvoj jazykových kompetencí. |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Praktické procvičování |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Praktické procvičování |
Hodnotící metody |
---|
Analýza výkonů studenta |
Písemná zkouška |
Analýza výkonů studenta |
Písemná zkouška |
Analýza edukačního materiálu |
Analýza edukačního materiálu |
Doporučená literatura
|
-
HEWINGS, Martin. Advanced Grammar In Use. Cambridge: CUP, 2013. ISBN 978-1-10-769738-6.
-
MAY, Peter. Compact First: Student´s book with answers. Cambridge: CUP, 2014. ISBN 978-1-107-42844-7.
-
May, Peter. Compact First: Workbook with answers. Cambridge: CUP, 2014. ISBN 978-1-107-42856-0.
-
TAYFOOR, Susanne. Common Mistakes at First Certificate?and How to Avoid Them. Cambridge: CUP, 2004. ISBN 978-0-521-52062-1.
|