Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
- události, sdělovací prostředky - cestování, zvyky a tradice - lidské chování a vztahy - peníze a obchod - zdraví a sport - přehled slovesných časů (přítomný, minulý, budoucí) - participium - souslednost časová - trpný rod - podmínkové věty - tvorba slov (předpony, přípony) - esej, zpráva - dopis (formální, neformální, neutrální, úprava dopisu)
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 32 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 32 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Seminář předpokládá znalost anglického jazyka na úrovni B2 Společného evropského referenčního rámce. |
Seminář předpokládá znalost anglického jazyka na úrovni B2 Společného evropského referenčního rámce. |
Výsledky učení |
---|
Identifikuje pravidla anglické větné skladby. |
Identifikuje pravidla anglické větné skladby. |
Vysvětlí gramatické časy. |
Vysvětlí gramatické časy. |
Doplní slovní zásobu probíraných témat na úrovni C1 dle CEFR. |
Doplní slovní zásobu probíraných témat na úrovni C1 dle CEFR. |
Popíše formát zkoušky CAE. |
Popíše formát zkoušky CAE. |
Odborné dovednosti |
---|
Ovládá psaný a ústní projev na úrovni C1 dle CEFR. |
Ovládá psaný a ústní projev na úrovni C1 dle CEFR. |
Interpretuje myšlenky za použití jazykové struktury na úrovni C1 dle CEFR. |
Interpretuje myšlenky za použití jazykové struktury na úrovni C1 dle CEFR. |
Reviduje jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka. |
Reviduje jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka. |
Analyzuje situace a vybere potřebné gramatické nástroje na úrovni C1 dle CEFR. |
Analyzuje situace a vybere potřebné gramatické nástroje na úrovni C1 dle CEFR. |
Využívá nezávisle zdroje pro rozvoj jazykových kompetencí. |
Využívá nezávisle zdroje pro rozvoj jazykových kompetencí. |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Praktické procvičování |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Praktické procvičování |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Hodnotící metody |
---|
Písemná zkouška |
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Analýza edukačního materiálu |
Analýza edukačního materiálu |
Písemná zkouška |
Doporučená literatura
|
-
HEWINGS, Martin. Advanced Grammar In Use. Cambridge: CUP, 2013. ISBN 978-1-10-769738-6.
-
MAY, Peter. Compact Advanced: Student´s book with answers. Cambridge: CUP, 2014. ISBN 978-1-107-41802-8.
-
MAY, Peter. Compact Advanced: Workbook with answers. Cambridge: CUP, 2014. ISBN 978-1-107-41790-8.
-
POWELL, Debra. Common Mistakes at CAE?and How to Avoid Them. Cambridge: CUP, 2005. ISBN 978-0-521-60377-5.
-
SIDE, Richard a Guy WELLMAN. Grammar and Vocabulary for Cambridge Advanced and Proficiency. Pearson Education Limited, 2009. ISBN 978-0-582-51821-6.
|