|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
- události, sdělovací prostředky - cestování, zvyky a tradice - lidské chování a vztahy - peníze a obchod - zdraví a sport - přehled slovesných časů (přítomný, minulý, budoucí) - participium - souslednost časová - trpný rod - podmínkové věty - tvorba slov (předpony, přípony) - esej, zpráva - dopis (formální, neformální, neutrální, úprava dopisu)
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování
- Domácí příprava na výuku
- 32 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 32 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Seminář předpokládá znalost anglického jazyka na úrovni B2 Společného evropského referenčního rámce. |
| Seminář předpokládá znalost anglického jazyka na úrovni B2 Společného evropského referenčního rámce. |
| Výsledky učení |
|---|
| Identifikuje pravidla anglické větné skladby. |
| Identifikuje pravidla anglické větné skladby. |
| Vysvětlí gramatické časy. |
| Vysvětlí gramatické časy. |
| Doplní slovní zásobu probíraných témat na úrovni C1 dle CEFR. |
| Doplní slovní zásobu probíraných témat na úrovni C1 dle CEFR. |
| Popíše formát zkoušky CAE. |
| Popíše formát zkoušky CAE. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Ovládá psaný a ústní projev na úrovni C1 dle CEFR. |
| Ovládá psaný a ústní projev na úrovni C1 dle CEFR. |
| Interpretuje myšlenky za použití jazykové struktury na úrovni C1 dle CEFR. |
| Interpretuje myšlenky za použití jazykové struktury na úrovni C1 dle CEFR. |
| Reviduje jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka. |
| Reviduje jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka. |
| Analyzuje situace a vybere potřebné gramatické nástroje na úrovni C1 dle CEFR. |
| Analyzuje situace a vybere potřebné gramatické nástroje na úrovni C1 dle CEFR. |
| Využívá nezávisle zdroje pro rozvoj jazykových kompetencí. |
| Využívá nezávisle zdroje pro rozvoj jazykových kompetencí. |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Písemná zkouška |
| Analýza edukačního materiálu |
| Analýza edukačního materiálu |
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
| Písemná zkouška |
|
Doporučená literatura
|
-
HEWINGS, Martin. Advanced Grammar In Use. Cambridge: CUP, 2013. ISBN 978-1-10-769738-6.
-
MAY, Peter. Compact: C1 Advanced Student's Book, 2nd edition. Cambridge. 2024.
-
POWELL, Debra. Common Mistakes at CAE?and How to Avoid Them. Cambridge: CUP, 2005. ISBN 978-0-521-60377-5.
-
SIDE, Richard a Guy WELLMAN. Grammar and Vocabulary for Cambridge Advanced and Proficiency. Pearson Education Limited, 2009. ISBN 978-0-582-51821-6.
-
TILIOUINE, Helen. Compact: C1 Advanced, 2nd edition WORKBOOK. Cambridge. 2024.
|