Vyučující
|
-
Vrbová Jitka, PhDr.
-
Pečivová Veronika, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
- Nepravidelná slovesa QUERER, PODER, HACER - Popis osoby - Předložky A, DE, EN, CON - Nepravidelná slovesa SALIR, VOLVER, EMPEZAR - Zájmena přivlastňovací - množné číslo - Přítomný čas nepravidelných sloves SABER, PREFERIR - Přímý předmět vyjádřený zájmenem: LO, LA, LOS, LAS - Slovesa se zájmenem PARECER - Barvy - rod a číslo - Výslovnost hlásek "c" a "z" - Sloveso TENER QUE + infinitiv - Přítomný čas průběhový - Dny v týdnu a měsíce v roce - Vyjádření blízké budoucnosti - IR+A - Osobní zájmena pro vyjádření předmětu - Pravidla telefonního rozhovoru - Vyjádření pochybnosti, a nejistoty - Časová určení - Evaluace - test
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování, Práce studentů ve dvojicích
- Domácí příprava na výuku
- 2 hodiny za semestr
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Student rozumí známým slovům a zcela základním frázím týkajícím se jeho osoby, rodiny a bezprostředního konkrétního okolí. Rozumí známým jménům, slovům a jednoduchým větám. Umí klást jednoduché otázky a na podobné otázky odpovídat, pokud se týkají jeho základních potřeb, nebo jde-li o věci, jež jsou mu důvěrně známé. Umí napsat stručný jednoduchý text. |
Student rozumí známým slovům a zcela základním frázím týkajícím se jeho osoby, rodiny a bezprostředního konkrétního okolí. Rozumí známým jménům, slovům a jednoduchým větám. Umí klást jednoduché otázky a na podobné otázky odpovídat, pokud se týkají jeho základních potřeb, nebo jde-li o věci, jež jsou mu důvěrně známé. Umí napsat stručný jednoduchý text. |
Výsledky učení |
---|
základní slovní zásoby týkající se bezprostředního okolí |
základní slovní zásoby týkající se bezprostředního okolí |
pravidel španělské větné skladby |
pravidel španělské větné skladby |
základních jazykových vazeb v jednoduché konverzaci |
základních jazykových vazeb v jednoduché konverzaci |
slovní zásoby probíraných témat |
slovní zásoby probíraných témat |
základních obratů v písemném projevu |
základních obratů v písemném projevu |
Odborné dovednosti |
---|
rozpoznat v rámci zřetelného a pomalého poslechu známá slova a základní fráze |
rozpoznat v rámci zřetelného a pomalého poslechu známá slova a základní fráze |
rozpoznat v rámci čtení známá slova a jednoduché věty |
rozpoznat v rámci čtení známá slova a jednoduché věty |
domluvit se jednoduchým způsobem, klást jednoduché otázky a na podobné otázky odpovídat |
domluvit se jednoduchým způsobem, klást jednoduché otázky a na podobné otázky odpovídat |
popsat známé místo a osoby |
popsat známé místo a osoby |
napsat stručný jednoduchý text |
napsat stručný jednoduchý text |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Praktické procvičování |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Práce studentů ve dvojicích |
Praktické procvičování |
Práce studentů ve dvojicích |
Hodnotící metody |
---|
Rozbor jazykového projevu studenta |
Písemná zkouška |
Písemná zkouška |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Známkou |
Známkou |
Doporučená literatura
|
-
CASTRO, F. Ven Nuevo 1 - Libro de ejercicios. Edelsa Grupo Didascalia, S.A., Madrid, 2003.
-
CASTRO, F. Ven Nuevo 1 - Libro del alumno. Edelsa Grupo Didascalia, S.A., Madrid, 2003.
-
Encina, A. Experiencias A1 (1). Madrid, 2018. ISBN 978-84-9081-351-5.
-
Marrín Arrese, F., Morales Gálvez, R. Experiencias A1 (2). 2018. ISBN 978-84-9081-352-2.
-
Viudez, F.C. Uso de la gramática espaňola: Nivel Elemental. Edelsa Grupo Didascalia, S.A., Madrid, 1996.
|