|
Vyučující
|
-
Vrbová Jitka, PhDr.
-
Pečivová Veronika, Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
- Nepravidelná slovesa QUERER, PODER, HACER - Popis osoby - Předložky A, DE, EN, CON - Nepravidelná slovesa SALIR, VOLVER, EMPEZAR - Zájmena přivlastňovací - množné číslo - Přítomný čas nepravidelných sloves SABER, PREFERIR - Přímý předmět vyjádřený zájmenem: LO, LA, LOS, LAS - Slovesa se zájmenem PARECER - Barvy - rod a číslo - Výslovnost hlásek "c" a "z" - Sloveso TENER QUE + infinitiv - Přítomný čas průběhový - Dny v týdnu a měsíce v roce - Vyjádření blízké budoucnosti - IR+A - Osobní zájmena pro vyjádření předmětu - Pravidla telefonního rozhovoru - Vyjádření pochybnosti, a nejistoty - Časová určení - Evaluace - test
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování, Práce studentů ve dvojicích
- Domácí příprava na výuku
- 32 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 30 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Student rozumí známým slovům a zcela základním frázím týkajícím se jeho osoby, rodiny a bezprostředního konkrétního okolí. Rozumí známým jménům, slovům a jednoduchým větám. Umí klást jednoduché otázky a na podobné otázky odpovídat, pokud se týkají jeho základních potřeb, nebo jde-li o věci, jež jsou mu důvěrně známé. Umí napsat stručný jednoduchý text. |
| Student rozumí známým slovům a zcela základním frázím týkajícím se jeho osoby, rodiny a bezprostředního konkrétního okolí. Rozumí známým jménům, slovům a jednoduchým větám. Umí klást jednoduché otázky a na podobné otázky odpovídat, pokud se týkají jeho základních potřeb, nebo jde-li o věci, jež jsou mu důvěrně známé. Umí napsat stručný jednoduchý text. |
| Výsledky učení |
|---|
| základní slovní zásoby týkající se bezprostředního okolí |
| základní slovní zásoby týkající se bezprostředního okolí |
| pravidel španělské větné skladby |
| pravidel španělské větné skladby |
| základních jazykových vazeb v jednoduché konverzaci |
| základních jazykových vazeb v jednoduché konverzaci |
| slovní zásoby probíraných témat |
| slovní zásoby probíraných témat |
| základních obratů v písemném projevu |
| základních obratů v písemném projevu |
| Odborné dovednosti |
|---|
| rozpoznat v rámci zřetelného a pomalého poslechu známá slova a základní fráze |
| rozpoznat v rámci zřetelného a pomalého poslechu známá slova a základní fráze |
| rozpoznat v rámci čtení známá slova a jednoduché věty |
| rozpoznat v rámci čtení známá slova a jednoduché věty |
| domluvit se jednoduchým způsobem, klást jednoduché otázky a na podobné otázky odpovídat |
| domluvit se jednoduchým způsobem, klást jednoduché otázky a na podobné otázky odpovídat |
| popsat známé místo a osoby |
| popsat známé místo a osoby |
| napsat stručný jednoduchý text |
| napsat stručný jednoduchý text |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Praktické procvičování |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Práce studentů ve dvojicích |
| Praktické procvičování |
| Práce studentů ve dvojicích |
| Hodnotící metody |
|---|
| Rozbor jazykového projevu studenta |
| Písemná zkouška |
| Písemná zkouška |
| Rozbor jazykového projevu studenta |
| Známkou |
| Známkou |
|
Doporučená literatura
|
-
CASTRO, F. Ven Nuevo 1 - Libro de ejercicios. Edelsa Grupo Didascalia, S.A., Madrid, 2003.
-
CASTRO, F. Ven Nuevo 1 - Libro del alumno. Edelsa Grupo Didascalia, S.A., Madrid, 2003.
-
Encina, A. Experiencias A1 (1). Madrid, 2018. ISBN 978-84-9081-351-5.
-
Marrín Arrese, F., Morales Gálvez, R. Experiencias A1 (2). 2018. ISBN 978-84-9081-352-2.
-
Viudez, F.C. Uso de la gramática espaňola: Nivel Elemental. Edelsa Grupo Didascalia, S.A., Madrid, 1996.
|