Vyučující
|
-
Juráňová Veronika, Mgr.
-
Fuxová Eva, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
Předmět se vyučuje pouze v LS. Předmět pokrývá lekce 1-4 učebnice Navigate Intermediate: - Přítomné časy - Předpřítomný čas - Stavová slovesa - Minulé časy - Předminulý čas - Příslovce pro komentování - Modální slovesa - Složená přídavná jména - Budoucí časy - Idiomatické fráze - Vyjádření pravděpodobnosti - Frázová slovesa - Složená podstatná jména - Test Předmět je zaměřen na slovní zásobu a funkční jazyk související s probíranými tématy: Probírání důležitých životních událostí, dávání rad, sociální sítě, nabídky, výzvy a úspěch, nakupování, stížnosti, výhody a nevýhody, sport, peníze, společenské výrazy, životní prostředí. Dále probírána slovní zásoba s ohledem na budoucí profesní uplatnění studentů.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 16 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 16 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Znalost angličtiny na úrovni B1 (středně pokročilý) |
Znalost angličtiny na úrovni B1 (středně pokročilý) |
Výsledky učení |
---|
identifikovat pravidla anglické větné skladby, tvoření otázek a kladných a záporných vět |
identifikovat pravidla anglické větné skladby, tvoření otázek a kladných a záporných vět |
základních gramatických časů a identifikace jejich použití, spojovací výrazy, vyprávění |
základních gramatických časů a identifikace jejich použití, spojovací výrazy, vyprávění |
vysvětlit a popsat slovní zásobu vybraných témat |
vysvětlit a popsat slovní zásobu vybraných témat |
vybrat správné gramatické nástroje - časy, slovní obraty |
vybrat správné gramatické nástroje - časy, slovní obraty |
definovat pravidla tvorby podstatných jmen pomocí přípon |
definovat pravidla tvorby podstatných jmen pomocí přípon |
identifikovat základní gramatické časy |
identifikovat základní gramatické časy |
Odborné dovednosti |
---|
vytvořit a předat informaci za použití správné jazykové struktury |
vytvořit a předat informaci za použití správné jazykové struktury |
analyzovat situaci a vybrat potřebné gramatické nástroje - správné časy, slovní obraty |
analyzovat situaci a vybrat potřebné gramatické nástroje - správné časy, slovní obraty |
reagovat písemně i ústně adekvátně jazykové úrovni kurzu |
reagovat písemně i ústně adekvátně jazykové úrovni kurzu |
modifikovat jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka |
modifikovat jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka |
pracovat se všemi jazykovými prostředky v praktické konverzaci |
pracovat se všemi jazykovými prostředky v praktické konverzaci |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Praktické procvičování |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Praktické procvičování |
Hodnotící metody |
---|
Písemná zkouška |
Písemná zkouška |
Doporučená literatura
|
-
Alden, E. Navigate B1+ Intermediate Workbook with Key. Oxford: Oxford University press..
-
MURPHY, R. English Grammar in Use. 3 Ed. Cambridge: Cambridge University Press, 2004.
-
Rachael Roberts, Heather Buchanan. Navigate B1+ Intermediate Coursebook with video and Oxford Online Skills. 2015. ISBN 978-0-19-456662-9.
-
Redman, Stuart. English vocabulary in use : pre-intermediate and intermediate. Cambridge : Cambridge University Press, 1997. ISBN 0-521-55737-2.
|