Vyučující
|
-
Juráňová Veronika, Mgr.
-
Fuxová Eva, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
Předmět pokrývá lekce 5-8 učebnice Navigate Intermediate: - Infinitiv a gerundium - Předpřítomný čas prostý - Minulý čas prostý - Vztažné věty - Předpřítomný čas průběhový - Extrémní přídavná jména - Spojovací výrazy - Předpony přídavných jmen - Vazba 'used to' - První podmínková věta - Druhá podmínková věta - Složená podstatná jména - Kolokace Předmět je zaměřen na slovní zásobu a funkční jazyk související s probíranými tématy: Probírání důležitých životních událostí, dávání rad, zábava, nabídky, právo a pořádek, nakupování, stížnosti, výhody a nevýhody, sport, peníze, společenské výrazy. Dále probírána slovní zásoba s ohledem na budoucí profesní uplatnění studentů.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování
- Domácí příprava na výuku
- 15 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 15 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
znalost látky probírané v kurzu AJKA1 - Cizí jazyk angličtina |
znalost látky probírané v kurzu AJKA1 - Cizí jazyk angličtina |
Výsledky učení |
---|
vysvětlit pravidla anglické větné skladby, tvoření přímých a nepřímých otázek, kladných a záporných vět |
vysvětlit pravidla anglické větné skladby, tvoření přímých a nepřímých otázek, kladných a záporných vět |
identifikovat základních rozdíly mezi předpřítomností a minulostí |
identifikovat základních rozdíly mezi předpřítomností a minulostí |
vysvětlit a popsat pojmy z vybraných témat - film, životní prostředí, počasí, technologie, pracovní prostředí |
vysvětlit a popsat pojmy z vybraných témat - film, životní prostředí, počasí, technologie, pracovní prostředí |
popsat pravidla tvoření reálných a nereálných kondicionálů pro vyjádření v přítomnosti a v budoucnosti |
popsat pravidla tvoření reálných a nereálných kondicionálů pro vyjádření v přítomnosti a v budoucnosti |
popsat pravidla tvorby přídavných a podstatných jmen pomocí přípon a předpon |
popsat pravidla tvorby přídavných a podstatných jmen pomocí přípon a předpon |
Odborné dovednosti |
---|
vytvořit a předat informaci za použití správné jazykové struktury |
vytvořit a předat informaci za použití správné jazykové struktury |
analyzovat situaci a vybrat potřebné gramatické nástroje - správné časy, slovní obraty |
analyzovat situaci a vybrat potřebné gramatické nástroje - správné časy, slovní obraty |
reagovat písemně i ústně adekvátně jazykové úrovni kurzu |
reagovat písemně i ústně adekvátně jazykové úrovni kurzu |
modifikovat jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka |
modifikovat jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka |
pracovat se všemi jazykovými prostředky v praktické konverzaci |
pracovat se všemi jazykovými prostředky v praktické konverzaci |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Hodnotící metody |
---|
Písemná zkouška |
Písemná zkouška |
Doporučená literatura
|
-
Navigate B1+ Intermediate Coursebook with video and Oxford Online Skills.
-
Raymond Murphy. English Grammar in Use (4th edition).
|