Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
- Člen určitý a neurčitý - Podstatné jméno - rod podstatných jmen - Podstatné jméno - číslo podstatných jmen - Skloňování podstatných jmen - Přídavné jméno - číslo u přídavných jmen - Číslovky základní - Zájmena osobní nesamostatná - Sloveso - slovesa I. třídy - Vybraná nepravidelná slovesa - Zápor ve francouzštině - Otázka ve francouzštině - Základní pravidla francouzské výslovnosti - Test
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování
- Příprava na zápočet
- 20 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 12 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
U tohoto kurzu se předpokládají receptivní i produktivní řečové dovednosti na výchozí úrovni A1 Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
U tohoto kurzu se předpokládají receptivní i produktivní řečové dovednosti na výchozí úrovni A1 Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
Výsledky učení |
---|
Student se orientuje v problematice časování pravidelných sloves I. třídy a je schopen pracovat i s omezenou skupinou nepravidelných sloves. Student ovládá pádové vztahy. Dokáže používat člen určitý a neurčitý u podstatných jmen, tvořit množné číslo a porozumět některým zvláštním případům na úrovni začátečník - A 1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyk. Student se orientuje v systému základních číslovek. |
Student se orientuje v problematice časování pravidelných sloves I. třídy a je schopen pracovat i s omezenou skupinou nepravidelných sloves. Student ovládá pádové vztahy. Dokáže používat člen určitý a neurčitý u podstatných jmen, tvořit množné číslo a porozumět některým zvláštním případům na úrovni začátečník - A 1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyk. Student se orientuje v systému základních číslovek. |
Vyučovací metody |
---|
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Hodnotící metody |
---|
Rozhovor |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Rozhovor |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Doporučená literatura
|
-
C. Hugot, V. M. Kizirian. Alter Ego + 1. 2012.
-
D. Abry, M.-L. Chalaron. La grammaire des premiers temps. FLEM.
-
J. Bárta. Průvodce francouzskou gramatikou.
-
M. Pravdová. Francouzština pro začátečníky. LEDA.
|