Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
- Rodina - Dokumenty, osobní detaily - Přítomný čas prostý - Popis místa - Počasí - Přídavná jména - Minulý čas prostý - Záliby - Modály - Předpovědi - Hotel, dům - Předpřítomný čas - Test
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Praktické procvičování
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 34 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 30 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
V tomto předmětu se předpokládá znalost angličtiny na úrovni A1 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
V tomto předmětu se předpokládá znalost angličtiny na úrovni A1 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
Výsledky učení |
---|
Ovládá pravidla anglické větné skladby na úrovni A2 dle CEFR. |
Ovládá pravidla anglické větné skladby na úrovni A2 dle CEFR. |
Rozlišuje gramatické časy na úrovni A2 dle CEFR a správně je využívá v projevu. |
Rozlišuje gramatické časy na úrovni A2 dle CEFR a správně je využívá v projevu. |
Přeformuluje své myšlenky za použití specializované slovní zásoby na úrovni A2 dle CEFR. |
Přeformuluje své myšlenky za použití specializované slovní zásoby na úrovni A2 dle CEFR. |
Demonstruje principy tvorby a přednesu prezentací. |
Demonstruje principy tvorby a přednesu prezentací. |
Charakterizuje základní rozdíly kulturních kontextů. |
Charakterizuje základní rozdíly kulturních kontextů. |
Rozumí psanému i mluvenému projevu na úrovni A2 dle CEFR. |
Rozumí psanému i mluvenému projevu na úrovni A2 dle CEFR. |
Odborné dovednosti |
---|
Rozumí psanému i mluvenému projevu na úrovni A2 dle CEFR. |
Rozumí psanému i mluvenému projevu na úrovni A2 dle CEFR. |
Vyjadřuje ústně i písemně myšlenku za použití správné jazykové struktury na úrovni A2 dle CEFR. |
Vyjadřuje ústně i písemně myšlenku za použití správné jazykové struktury na úrovni A2 dle CEFR. |
Modifikuje jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka na úrovni A2 dle CEFR. |
Modifikuje jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka na úrovni A2 dle CEFR. |
Analyzuje situaci a vybírá potřebné gramatické nástroje (správné časy, slovní obraty) na úrovni A2 dle CEFR. |
Analyzuje situaci a vybírá potřebné gramatické nástroje (správné časy, slovní obraty) na úrovni A2 dle CEFR. |
Kriticky uvažuje o tematických celcích. |
Kriticky uvažuje o tematických celcích. |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Hodnotící metody |
---|
Písemná zkouška |
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Písemná zkouška |
Doporučená literatura
|
-
HANCOCK, Mark, a Annie MCDONALD. English Result Student's Book. Oxford: OUP, 2008. ISBN 978-0-19-430479-5.
-
MCKENNA, Joe. English Result Workbook with MultiROM. Oxford: OUP, 2008. ISBN 978-0-19-430495-5.
-
MURPHY, Raymond. English Grammar in Use 5th ed.. Cambridge: CUP, 2019. ISBN 978-1-108-58662-7.
-
MURPHY, Raymond. Essential Grammar in Use. Cambridge: CUP, 2007. ISBN 978-0-521-67543-7.
-
THOMSON, Audrey. Jean. A practical English grammar. 4th ed. Oxford: OUP, 1997. ISBN 0-19-431348-4.
|