Vyučující
|
-
Navrátil Michal, Mgr.
-
Semotamová Jana, PhDr.
|
Obsah předmětu
|
- plány a ambice - budoucí čas - popis místa a směru - komparativ a superlativ - diskuse o financích - vztažné věty - města - předpřítomný a minulý čas - život úspěšných lidí - povolání - modální slovesa - cestování do zahraničí - psaní formálního dopisu
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Praktické procvičování
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 24 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 40 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
V tomto předmětu se předpokládá znalost angličtiny na úrovni A2 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
V tomto předmětu se předpokládá znalost angličtiny na úrovni A2 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
Výsledky učení |
---|
Vysvětlí a vyjádří pravidla anglické větné skladby na úrovni A1+ according to CEFR. |
Vysvětlí a vyjádří pravidla anglické větné skladby na úrovni A1+ according to CEFR. |
Identifikuje a vyjádří gramatické časy. |
Identifikuje a vyjádří gramatické časy. |
Použije slovní zásobu probíraných témat na úrovni A1+ dle CEFR. |
Použije slovní zásobu probíraných témat na úrovni A1+ dle CEFR. |
Pojmenuje význam čtyř klíčových jazykových dovedností (čtení, psaní, poslech, mluvení). |
Pojmenuje význam čtyř klíčových jazykových dovedností (čtení, psaní, poslech, mluvení). |
Popíše základní rozdíly kulturních kontextů. |
Popíše základní rozdíly kulturních kontextů. |
Odborné dovednosti |
---|
Demonstruje porozumění psanému a ústnímu projevu. |
Demonstruje porozumění psanému a ústnímu projevu. |
Ovládá správnou jazykovou strukturu pro vyjádření myšlenky. |
Ovládá správnou jazykovou strukturu pro vyjádření myšlenky. |
Interpretuje situaci a použije potřebné gramatické nástroje na úrovni A1+ dle CEFR. |
Interpretuje situaci a použije potřebné gramatické nástroje na úrovni A1+ dle CEFR. |
Reviduje jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka. |
Reviduje jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka. |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Hodnotící metody |
---|
Rozbor jazykového projevu studenta |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Písemná zkouška |
Písemná zkouška |
Doporučená literatura
|
-
HANCOCK, Mark, a Annie MCDONALD. English Result Student's Book. Oxford: OUP, 2008. ISBN 978-0-19-430479-5.
-
MCKENNA, Joe. English Result Workbook with MultiROM. Oxford: OUP, 2008. ISBN 978-0-19-430495-5.
-
MURPHY, Raymond. English Grammar in Use 5th ed.. Cambridge: CUP, 2019. ISBN 978-1-108-58662-7.
-
MURPHY, Raymond. Essential Grammar in Use. Cambridge: CUP, 2007. ISBN 978-0-521-67543-7.
-
THOMSON, Audrey. Jean. A practical English grammar. 4th ed. Oxford: OUP, 1997. ISBN 0-19-431348-4.
|