Předmět: English for Business - CJ2A

« Zpět
Název předmětu English for Business - CJ2A
Kód předmětu CJV/1E2AE
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Angličtina
Statut předmětu Povinně-volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Navrátil Michal, Mgr.
  • Semotamová Jana, PhDr.
Obsah předmětu
- Rodina - Dokumenty, osobní detaily - Přítomný čas prostý - Popis místa - Počasí - Přídavná jména - Minulý čas prostý - Záliby - Modály - Předpovědi - Hotel, dům - Předpřítomný čas - Test

Studijní aktivity a metody výuky
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Praktické procvičování
  • Účast na výuce - 26 hodin za semestr
  • Domácí příprava na výuku - 34 hodin za semestr
  • Příprava na zápočet - 30 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
V tomto předmětu se předpokládá znalost angličtiny na úrovni A1 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
V tomto předmětu se předpokládá znalost angličtiny na úrovni A1 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
Výsledky učení
Ovládá pravidla anglické větné skladby na úrovni A2 dle CEFR.
Ovládá pravidla anglické větné skladby na úrovni A2 dle CEFR.
Rozlišuje gramatické časy na úrovni A2 dle CEFR a správně je využívá v projevu.
Rozlišuje gramatické časy na úrovni A2 dle CEFR a správně je využívá v projevu.
Přeformuluje své myšlenky za použití specializované slovní zásoby na úrovni A2 dle CEFR.
Přeformuluje své myšlenky za použití specializované slovní zásoby na úrovni A2 dle CEFR.
Analyzuje a demonstruje principy tvorby a přednesu prezentací.
Analyzuje a demonstruje principy tvorby a přednesu prezentací.
Charakterizuje základní rozdíly kulturních kontextů.
Charakterizuje základní rozdíly kulturních kontextů.
Odborné dovednosti
- porozumět psanému a ústnímu projevu, - vyjádřit ústně i písemně myšlenku za použití správné jazykové struktury, - modifikovat jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka, - analyzovat situaci a vybrat potřebné gramatické nástroje (správné časy, slovní obraty) na úrovni A2 dle CEFR; - kriticky uvažovat o tematických celcích.
- porozumět psanému a ústnímu projevu, - vyjádřit ústně i písemně myšlenku za použití správné jazykové struktury, - modifikovat jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka, - analyzovat situaci a vybrat potřebné gramatické nástroje (správné časy, slovní obraty) na úrovni A2 dle CEFR; - kriticky uvažovat o tematických celcích.
Rozumí psanému i mluvenému projevu na úrovni A2 dle CEFR.
Rozumí psanému i mluvenému projevu na úrovni A2 dle CEFR.
Vyjadřuje ústně i písemně myšlenku za použití správné jazykové struktury na úrovni A2 dle CEFR.
Vyjadřuje ústně i písemně myšlenku za použití správné jazykové struktury na úrovni A2 dle CEFR.
Modifikuje jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka.
Modifikuje jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka.
Analyzuje situaci a vybírá potřebné gramatické nástroje (správné časy, slovní obraty) na úrovni A2 dle CEFR.
Analyzuje situaci a vybírá potřebné gramatické nástroje (správné časy, slovní obraty) na úrovni A2 dle CEFR.
Kriticky uvažuje o tematických celcích.
Kriticky uvažuje o tematických celcích.
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Praktické procvičování
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
Praktické procvičování
Hodnotící metody
Rozbor jazykového projevu studenta
Rozbor jazykového projevu studenta
Písemná zkouška
Analýza výkonů studenta
Analýza výkonů studenta
Písemná zkouška
Doporučená literatura
  • HANCOCK, Mark, a Annie MCDONALD. English Result Student's Book. Oxford: OUP, 2008. ISBN 978-0-19-430479-5.
  • MCKENNA, Joe. English Result Workbook with MultiROM. Oxford: OUP, 2008. ISBN 978-0-19-430495-5.
  • MURPHY, Raymond. English Grammar in Use 5th ed.. Cambridge: CUP, 2019. ISBN 978-1-108-58662-7.
  • MURPHY, Raymond. Essential Grammar in Use. Cambridge: CUP, 2007. ISBN 978-0-521-67543-7.
  • THOMSON, Audrey. Jean. A practical English grammar. 4th ed. Oxford: OUP, 1997. ISBN 0-19-431348-4.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr