Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
- Strategie budování vztahu s kolegou nebo klientem - Techniky pro budování vztahu s kolegou nebo klientem - Identifikace potenciálních kulturních odlišností - Navazování kontaktů - Malá společenská konverzace - Využití telefonu v obchodní komunikaci - Řešení problémů a stížností prostřednictvím telefonu - Emailová korespondence - Formální email - Neutrální email - Neformální email - Formát zkoušky Business English Certificate Vantage - Prezentace - Test
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 20 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 44 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
V tomto předmětu se předpokládá znalost obchodní angličtiny na úrovni B2 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
V tomto předmětu se předpokládá znalost obchodní angličtiny na úrovni B2 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
Výsledky učení |
---|
vedení a důležitosti nezávazné společenské konverzace v obchodním prostředí porozumění obchodní terminologii v ústní, čtené, psané a poslechové formě přípravy a vedení obchodního telefonátu definovat nové trendy ve svém oboru použití nonverbálních aspektů komunikace při jednání s klientem |
vedení a důležitosti nezávazné společenské konverzace v obchodním prostředí porozumění obchodní terminologii v ústní, čtené, psané a poslechové formě přípravy a vedení obchodního telefonátu definovat nové trendy ve svém oboru použití nonverbálních aspektů komunikace při jednání s klientem |
používá anglický jazyk v ústní i písemné podobě rozumí článkům s obchodní terminologií používá základní a pokročilou gramatiku je schopen porozumět složitějším poslechům |
Orientace při výběru relevantních zdrojů při přípravě prezentace návrhu struktury a obsahu při vytváření profesionální prezentace definovat chyby při prezentaci u druhých i sebe samotných stanovit vhodné rozložení částí prezentace a adekvátní formy použití jednotlivých frází pro koherentní přednes |
Orientace při výběru relevantních zdrojů při přípravě prezentace návrhu struktury a obsahu při vytváření profesionální prezentace definovat chyby při prezentaci u druhých i sebe samotných stanovit vhodné rozložení částí prezentace a adekvátní formy použití jednotlivých frází pro koherentní přednes |
používá anglický jazyk v ústní i písemné podobě rozumí článkům s obchodní terminologií používá základní a pokročilou gramatiku je schopen porozumět složitějším poslechům |
knows the importance of casual social conversation in a business environment |
knows the importance of casual social conversation in a business environment |
understands business terminology in oral, reading, writing and listening form |
understands business terminology in oral, reading, writing and listening form |
can prepare and make a business call |
can prepare and make a business call |
define new trends in student´s field |
define new trends in student´s field |
knows the importance of non-verbal aspects of communication when dealing with a client |
knows the importance of non-verbal aspects of communication when dealing with a client |
Odborné dovednosti |
---|
vytváření kontaktů a vztahů na pracovišti i mimo něj přípravy a přednesu profesionální prezentace orientace se v kulturních odlišnostech v obchodním světě používat těžší gramatické struktury v praxi předjímat potenciální nedorozumění pramenící z odlišné kultury |
vytváření kontaktů a vztahů na pracovišti i mimo něj přípravy a přednesu profesionální prezentace orientace se v kulturních odlišnostech v obchodním světě používat těžší gramatické struktury v praxi předjímat potenciální nedorozumění pramenící z odlišné kultury |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Hodnotící metody |
---|
Známkou |
Známkou |
Písemná zkouška |
Písemná zkouška |
Doporučená literatura
|
-
Aspinall, Tricia. TEST YOUR BUSINESS VOCABULARY IN USE, CUP, 2003.
-
Cambridge University Press. CAMBRIDGE ENGLISH BUSINESS VANTAGE 5, Business English Certificate, Cambridge University Press, 2012. ISBN 978 0 19 476836 8.
-
Emmerson, Paul. BUSINESS GRAMMAR BUILDER Intermediate to Upper-intermediate, Macmillan, 2010.
-
Emmerson, Paul. BUSINESS VOCABULARY BUILDER Intermediate to Upper-intermediate, Macmillan, 2009.
-
Emmerson, Paul. Email English 2nd Edition. Macmillan, 2013.
-
Emmerson, Paul. Networking in English. Macmillan, 2010.
-
Mascull, Bill. BUSINESS VOCABULARY IN USE Intermediate, CUP, 2010.
-
Murphy, Raymond. ENGLISH GRAMMAR IN USE, CUP, 2012.
-
Powell, Mark. IN COMPANY Intermediate, Macmillan, 2009.
-
Powell, Mark. IN COMPANY 3.0 Upper-intermediate, Macmillan, 2014.
|