| 
        Vyučující
     | 
    
        
            
                - 
                    Šťastná Zuzana, Mgr.
                
 
            
                - 
                    Drápala Igor, Mgr.
                
 
            
                - 
                    Macková Andrea, PaedDr.
                
 
            
                - 
                    Navrátil Michal, Mgr.
                
 
            
                - 
                    Galačová Veronika, Mgr.
                
 
            
                - 
                    Marková Hana, Mgr.
                
 
            
                - 
                    Rozehnal Martin, Mgr.
                
 
            
                - 
                    Rybářová Petra, Mgr.
                
 
            
                - 
                    Papežová Ema, Mgr.
                
 
            
         
     | 
    | 
        Obsah předmětu
     | 
    
        - e-mail - počítače - budoucí čas - internet - obchodní jednání - test - modální slovesa - druhy komunikací - předložky, gerundium - formální obchodní dopis - neformální obchodní dopis - řešení problémů - kondicionály (minulý) - test
         
         
     | 
    | 
        Studijní aktivity a metody výuky
     | 
    
        
        Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Praktické procvičování, Týmová práce
        
            
                    
                
                    
                    - Domácí příprava na výuku
                        - 40 hodin za semestr
                    
 
                
                    
                    - Účast na výuce
                        - 39 hodin za semestr
                    
 
                
                    
                    - Příprava na zápočet
                        - 41 hodin za semestr
                    
 
                
             
        
        
     | 
    
        
        | Předpoklady | 
|---|
| Odborné znalosti | 
|---|
| V tomto předmětu se předpokládá znalost angličtiny na úrovni B1 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. | 
| V tomto předmětu se předpokládá znalost angličtiny na úrovni B1 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. | 
| Výsledky učení | 
|---|
| Vysvětlí a vyjádří pravidla anglické větné skladby. | 
| Vysvětlí a vyjádří pravidla anglické větné skladby. | 
| Identifikuje a vyjádří gramatické časy. | 
| Identifikuje a vyjádří gramatické časy. | 
| Použije slovní zásobu probíraných témat na úrovni B1+ dle CEFR. | 
| Použije slovní zásobu probíraných témat na úrovni B1+ dle CEFR. | 
| Popíše základní rozdíly kulturních kontextů. | 
| Popíše základní rozdíly kulturních kontextů. | 
| Odborné dovednosti | 
|---|
| Ovládá psaný a ústní projev na úrovni B1+ dle úrovně CEFR. | 
| Ovládá psaný a ústní projev na úrovni B1+ dle úrovně CEFR. | 
| Ovládá správnou jazykovou strukturu pro vyjádření myšlenky. | 
| Ovládá správnou jazykovou strukturu pro vyjádření myšlenky. | 
| Interpretuje situaci a použije potřebné gramatické nástroje na úrovni B1+ dle CEFR. | 
| Interpretuje situaci a použije potřebné gramatické nástroje na úrovni B1+ dle CEFR. | 
| Reviduje jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka. | 
| Reviduje jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka. | 
| Vyučovací metody | 
|---|
| Odborné znalosti | 
|---|
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) | 
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) | 
| Praktické procvičování | 
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) | 
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) | 
| Praktické procvičování | 
| Týmová práce | 
| Týmová práce | 
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) | 
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) | 
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) | 
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) | 
| Hodnotící metody | 
|---|
| Analýza prezentace studenta | 
| Analýza edukačního materiálu | 
| Známkou | 
| Analýza edukačního materiálu | 
| Analýza výkonů studenta | 
| Analýza prezentace studenta | 
| Analýza výkonů studenta | 
| Písemná zkouška | 
| Písemná zkouška | 
| Známkou | 
    
    
    | 
        Doporučená literatura
     | 
    
        
            
                
                - 
                    ASHLEY, Aasheim. Oxford Handbook Of Commercial Correspondence. Oxford: OUP, 2013. ISBN 0-19-427406-3.
                
 
            
                
                - 
                    BABÁKOVÁ, Jiřina. Anglická obchodní korespondence. Plzeň: Fraus, 1999. ISBN 80-7238-051-6.
                
 
            
                
                - 
                    EMMERSON, Paul. Business Grammar Builder Intermediate. 2007. ISBN 978-0-3337-5492-4.
                
 
            
                
                - 
                    HUGHES, John. Telephone English. Macmillan, 2006. ISBN 978-1-4050-8219-8.
                
 
            
                
                - 
                    MASCULL, Bill. Business Vocabulary in Use. Cambridge: CUP, 2002. ISBN 0-521-77529-9.
                
 
            
                
                - 
                    MURPHY, Raymond. English Grammar in Use 5th ed.. Cambridge: CUP, 2019. ISBN 978-1-108-58662-7.
                
 
            
                
                - 
                    POWELL, Mark. In Company Intermediate 3.0. Macmillan, 2014. ISBN 978-0-230-45520-7.
                
 
            
         
         
         
     |