Vyučující
|
-
Ringelová Johana, Mgr.
-
Marková Hana, Mgr.
-
Navrátil Michal, Mgr.
-
Pagáč Michael, Mgr.
-
Semotamová Jana, PhDr.
-
Aujeská Lenka, Mgr.
-
Vondřejcová Jana, PhDr.
-
Galačová Veronika, Mgr.
-
Macková Andrea, PaedDr.
-
Rybářová Petra, Mgr.
-
Rozehnal Martin, Mgr.
-
Šťastná Zuzana, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
- Služební cesta - Americká angličtina - Tvorba otázek - Vyřizování hovorů - Budoucí čas Will - Test - Rozhodování - Kondicionály - Minulý čas - Společenská konverzace - Obchodní oběd - Předpřítomný čas - Test
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Praktické procvičování, Týmová práce
- Účast na výuce
- 39 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 25 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 31 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 25 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
V tomto předmětu se předpokládá znalost angličtiny na úrovni A2+ dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
V tomto předmětu se předpokládá znalost angličtiny na úrovni A2+ dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
Výsledky učení |
---|
Ovládá pravidla anglické větné skladby. |
Ovládá pravidla anglické větné skladby. |
Rozlišuje gramatické časy a správně je využívá v projevu. |
Rozlišuje gramatické časy a správně je využívá v projevu. |
Přeformuluje své myšlenky za použití slovní zásoby na úrovni B1 dle CEFR. |
Přeformuluje své myšlenky za použití slovní zásoby na úrovni B1 dle CEFR. |
Demonstruje principy tvorby a přednesu prezentací. |
Demonstruje principy tvorby a přednesu prezentací. |
Charakterizuje základní rozdíly kulturních kontextů. |
Charakterizuje základní rozdíly kulturních kontextů. |
Odborné dovednosti |
---|
Rozumí psanému i mluvenému projevu. |
Rozumí psanému i mluvenému projevu. |
Vyjadřuje ústně i písemně myšlenku za použití správné jazykové struktury na úrovni B1 dle CEFR. |
Vyjadřuje ústně i písemně myšlenku za použití správné jazykové struktury na úrovni B1 dle CEFR. |
Modifikuje jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka. |
Modifikuje jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka. |
Analyzuje situaci a vybírá potřebné gramatické nástroje (správné časy, slovní obraty) na úrovni B1 dle CEFR. |
Analyzuje situaci a vybírá potřebné gramatické nástroje (správné časy, slovní obraty) na úrovni B1 dle CEFR. |
Kriticky uvažuje o tematických celcích. |
Kriticky uvažuje o tematických celcích. |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Týmová práce |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Týmová práce |
Hodnotící metody |
---|
Známkou |
Známkou |
Ústní zkouška |
Ústní zkouška |
Zpracování prezentace |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Zpracování prezentace |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Doporučená literatura
|
-
BABÁKOVÁ, Jiřina. Anglická obchodní korespondence. Plzeň: Fraus, 1999. ISBN 80-7238-051-6.
-
EMMERSON, Paul. Business Builder Intermediate. Macmillan, 2006. ISBN 978-0-3337-5492-4.
-
HUGHES, John. Telephone English. Macmillan, 2006. ISBN 978-1-4050-8219-8.
-
MASCULL, Bill. Business Vocabulary in Use. Cambridge: CUP, 2002. ISBN 0-521-77529-9.
-
POWELL, Mark. In Company Intermediate 3.0. Macmillan, 2014. ISBN 978-0-230-45520-7.
-
Raymond Murphy. English Grammar in Use 5th ed.. Cambridge: CUP, 2019. ISBN 978-1-108-58662-7.
|