| 
        Vyučující
     | 
    
        
            
                - 
                    Navrátil Michal, Mgr.
                
 
            
                - 
                    Drápala Igor, Mgr.
                
 
            
                - 
                    Rozehnal Martin, Mgr.
                
 
            
                - 
                    Macková Andrea, PaedDr.
                
 
            
                - 
                    Vondřejcová Jana, PhDr.
                
 
            
                - 
                    Aujeská Lenka, Mgr.
                
 
            
                - 
                    Galačová Veronika, Mgr.
                
 
            
                - 
                    Marková Hana, Mgr.
                
 
            
                - 
                    Rybářová Petra, Mgr.
                
 
            
                - 
                    Šťastná Zuzana, Mgr.
                
 
            
                - 
                    Změlíková Helena, Ing.
                
 
            
         
     | 
    | 
        Obsah předmětu
     | 
    
        - prezentování - představování se - small talk - přítomné časy - budoucí časy - organizace e-mailu - test - spojky - písemná pozvánka a její přijetí a odmítnutí - poskytování rad a feedbacku a reakce na ně - test
         
         
     | 
    | 
        Studijní aktivity a metody výuky
     | 
    
        
        Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Praktické procvičování, Týmová práce
        
            
                    
                
                    
                    - Účast na výuce
                        - 39 hodin za semestr
                    
 
                
                    
                    - Domácí příprava na výuku
                        - 40 hodin za semestr
                    
 
                
                    
                    - Příprava na zápočet
                        - 41 hodin za semestr
                    
 
                
             
        
        
     | 
    
        
        | Předpoklady | 
|---|
| Odborné znalosti | 
|---|
| V tomto předmětu se předpokládá znalost angličtiny na úrovni A2 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. | 
| V tomto předmětu se předpokládá znalost angličtiny na úrovni A2 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. | 
| Výsledky učení | 
|---|
| Vysvětlí a vyjádří pravidla anglické větné skladby. | 
| Vysvětlí a vyjádří pravidla anglické větné skladby. | 
| Identifikuje a vyjádří gramatické časy. | 
| Identifikuje a vyjádří gramatické časy. | 
| Použije slovní zásobu probíraných témat na úrovni A2+ dle CEFR. | 
| Použije slovní zásobu probíraných témat na úrovni A2+ dle CEFR. | 
| Popíše principy při tvorbě a přednesu prezentací. | 
| Popíše principy při tvorbě a přednesu prezentací. | 
| Popíše základní rozdíly kulturních kontextů. | 
| Popíše základní rozdíly kulturních kontextů. | 
| Odborné dovednosti | 
|---|
| Ovládá psaný a ústní projev na úrovni A2+ dle úrovně CEFR. | 
| Ovládá psaný a ústní projev na úrovni A2+ dle úrovně CEFR. | 
| Ovládá správnou jazykovou strukturu pro vyjádření myšlenky. | 
| Ovládá správnou jazykovou strukturu pro vyjádření myšlenky. | 
| Interpretuje situaci a použije potřebné gramatické nástroje na úrovni A2+ dle CEFR. | 
| Interpretuje situaci a použije potřebné gramatické nástroje na úrovni A2+ dle CEFR. | 
| Reviduje jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka. | 
| Reviduje jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka. | 
| Vyučovací metody | 
|---|
| Odborné znalosti | 
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) | 
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) | 
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) | 
| Praktické procvičování | 
| Praktické procvičování | 
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) | 
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) | 
| Týmová práce | 
| Týmová práce | 
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) | 
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) | 
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) | 
| Hodnotící metody | 
|---|
| Analýza edukačního materiálu | 
| Analýza edukačního materiálu | 
| Písemná zkouška | 
| Analýza výkonů studenta | 
| Písemná zkouška | 
| Známkou | 
| Analýza výkonů studenta | 
| Analýza prezentace studenta | 
| Analýza prezentace studenta | 
| Známkou | 
    
    
    | 
        Doporučená literatura
     | 
    
        
            
                
                - 
                    ASHLEY, Aasheim. Oxford Handbook Of Commercial Correspondence. Oxford: OUP, 2013. ISBN 0-19-427406-3.
                
 
            
                
                - 
                    Dubicka Iwona. Business Partner B1+ Student´s Book with Interactive eBook with Digital Resources, MyLab and Mobile App. 2021. ISBN 9781292392974.
                
 
            
                
                - 
                    EMMERSON, Paul. Business Grammar Builder Intermediate. 2007. ISBN 978-0-3337-5492-4.
                
 
            
                
                - 
                    HUGHES, John. Telephone English. Macmillan, 2006. ISBN 978-1-4050-8219-8.
                
 
            
                
                - 
                    Murphy, Raymond. English Grammar in Use - Intermediate, 5th edition, 2019. 2019. ISBN 978-1-108-45765-1.
                
 
            
         
         
         
     |