Vyučující
|
-
Navrátil Michal, Mgr.
-
Drápala Igor, Mgr.
-
Rozehnal Martin, Mgr.
-
Macková Andrea, PaedDr.
-
Vondřejcová Jana, PhDr.
-
Aujeská Lenka, Mgr.
-
Galačová Veronika, Mgr.
-
Marková Hana, Mgr.
-
Semotamová Jana, PhDr.
-
Rybářová Petra, Mgr.
-
Pagáč Michael, Mgr.
-
Šťastná Zuzana, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
- prezentování - navazování kontaktů - konference - přítomný čas - slovosled - telefonování - minulé časy - test - objasnění nedorozumění - přídavná jména a příslovce - obchodní frazeologie - poslech - test
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Praktické procvičování, Týmová práce
- Účast na výuce
- 39 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 40 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 41 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
V tomto předmětu se předpokládá znalost angličtiny na úrovni A2 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
V tomto předmětu se předpokládá znalost angličtiny na úrovni A2 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
Výsledky učení |
---|
Vysvětlí a vyjádří pravidla anglické větné skladby. |
Vysvětlí a vyjádří pravidla anglické větné skladby. |
Identifikuje a vyjádří gramatické časy. |
Identifikuje a vyjádří gramatické časy. |
Použije slovní zásobu probíraných témat na úrovni A2+ dle CEFR. |
Použije slovní zásobu probíraných témat na úrovni A2+ dle CEFR. |
Popíše principy při tvorbě a přednesu prezentací. |
Popíše principy při tvorbě a přednesu prezentací. |
Popíše základní rozdíly kulturních kontextů. |
Popíše základní rozdíly kulturních kontextů. |
Odborné dovednosti |
---|
Ovládá psaný a ústní projev na úrovni A2+ dle úrovně CEFR. |
Ovládá psaný a ústní projev na úrovni A2+ dle úrovně CEFR. |
Ovládá správnou jazykovou strukturu pro vyjádření myšlenky. |
Ovládá správnou jazykovou strukturu pro vyjádření myšlenky. |
Interpretuje situaci a použije potřebné gramatické nástroje na úrovni A2+ dle CEFR. |
Interpretuje situaci a použije potřebné gramatické nástroje na úrovni A2+ dle CEFR. |
Reviduje jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka. |
Reviduje jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka. |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Týmová práce |
Týmová práce |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Hodnotící metody |
---|
Analýza edukačního materiálu |
Analýza edukačního materiálu |
Písemná zkouška |
Analýza výkonů studenta |
Písemná zkouška |
Známkou |
Analýza výkonů studenta |
Analýza prezentace studenta |
Analýza prezentace studenta |
Známkou |
Doporučená literatura
|
-
ASHLEY, Aasheim. Oxford Handbook Of Commercial Correspondence. Oxford: OUP, 2013. ISBN 0-19-427406-3.
-
EMMERSON, Paul. Business Grammar Builder Intermediate. 2007. ISBN 978-0-3337-5492-4.
-
HUGHES, John. Telephone English. Macmillan, 2006. ISBN 978-1-4050-8219-8.
-
Murphy, Raymond. English Grammar in Use - Intermediate, 5th edition, 2019. 2019. ISBN 978-1-108-45765-1.
-
POWELL, Mark. In Company Intermediate 3.0. 2012. ISBN 978-0-230-45520-7.
|