Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
- prezentování - přítomné časy - řízení schůzek - pozdravy - nezávazná konverzace - organizace e-mailu - test - marketing a značky - spojování - týmová práce - formální a poloformální e-mail - slovesa s -ing a infinitivem - test
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Praktické procvičování, Týmová práce
- Účast na výuce
- 39 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 40 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 41 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
V tomto předmětu se předpokládá znalost angličtiny na úrovni A2 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
V tomto předmětu se předpokládá znalost angličtiny na úrovni A2 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
Výsledky učení |
---|
Vysvětlí a vyjádří pravidla anglické větné skladby. |
Vysvětlí a vyjádří pravidla anglické větné skladby. |
Identifikuje a vyjádří gramatické časy. |
Identifikuje a vyjádří gramatické časy. |
Použije slovní zásobu probíraných témat na úrovni A2+ dle CEFR. |
Použije slovní zásobu probíraných témat na úrovni A2+ dle CEFR. |
Popíše principy při tvorbě a přednesu prezentací. |
Popíše principy při tvorbě a přednesu prezentací. |
Popíše základní rozdíly kulturních kontextů. |
Popíše základní rozdíly kulturních kontextů. |
Odborné dovednosti |
---|
Ovládá psaný a ústní projev na úrovni A2+ dle úrovně CEFR. |
Ovládá psaný a ústní projev na úrovni A2+ dle úrovně CEFR. |
Ovládá správnou jazykovou strukturu pro vyjádření myšlenky. |
Ovládá správnou jazykovou strukturu pro vyjádření myšlenky. |
Interpretuje situaci a použije potřebné gramatické nástroje na úrovni A2+ dle CEFR. |
Interpretuje situaci a použije potřebné gramatické nástroje na úrovni A2+ dle CEFR. |
Reviduje jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka. |
Reviduje jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka. |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Týmová práce |
Týmová práce |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Hodnotící metody |
---|
Analýza edukačního materiálu |
Analýza edukačního materiálu |
Písemná zkouška |
Analýza výkonů studenta |
Písemná zkouška |
Známkou |
Analýza výkonů studenta |
Analýza prezentace studenta |
Analýza prezentace studenta |
Známkou |
Doporučená literatura
|
-
ASHLEY, Aasheim. Oxford Handbook Of Commercial Correspondence. Oxford: OUP, 2013. ISBN 0-19-427406-3.
-
Dubicka Iwona. Business Partner B1+ Student´s Book with Interactive eBook with Digital Resources, MyLab and Mobile App. 2021. ISBN 9781292392974.
-
EMMERSON, Paul. Business Grammar Builder Intermediate. 2007. ISBN 978-0-3337-5492-4.
-
Evans Lynette. Business Partner B1+ Workbook. 2018. ISBN 9781292191201.
-
HUGHES, John. Telephone English. Macmillan, 2006. ISBN 978-1-4050-8219-8.
-
Raymond Murphy. English Grammar in Use 5th edition. Cambridge University Press, 2019. ISBN 9781108457651.
|