Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
- Kariéra v turismu - Destinace - Zařízení hotelu - Průvodci - Jednání s hosty - Cestovní kanceláře a agentury - Rezervace hotelů - Památky - Stravování v restauraci - Tradice - Speciální zájmové prohlídky - Gramatika - Test
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Domácí příprava na výuku
- 24 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 20 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 20 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
V tomto předmětu se předpokládá znalost angličtiny na úrovni B2 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
V tomto předmětu se předpokládá znalost angličtiny na úrovni B2 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
Výsledky učení |
---|
|
|
popsat základní členění pracovních pozic dle segmentů v hotelnictví a turismu |
popsat základní členění pracovních pozic dle segmentů v hotelnictví a turismu |
komplexně vysvětli jednotlivé pozice v hotelnictví a turismu, jejich agendu a dovednosti pro ně nezbytné |
komplexně vysvětli jednotlivé pozice v hotelnictví a turismu, jejich agendu a dovednosti pro ně nezbytné |
charakterizovat hlavní rozdíly mezi cestovní kanceláří a cestovní agenturou |
charakterizovat hlavní rozdíly mezi cestovní kanceláří a cestovní agenturou |
definovat poslední trendy v turismu |
definovat poslední trendy v turismu |
stanovit vhodnou strategii při zvládání komunikace s hosty v hotelu |
stanovit vhodnou strategii při zvládání komunikace s hosty v hotelu |
describe the basic breakdown of job positions according to segments in the hotel and tourism industry |
describe the basic breakdown of job positions according to segments in the hotel and tourism industry |
comprehensively explain the individual positions in the hotel and tourism industry, their agenda and the necessary skills |
comprehensively explain the individual positions in the hotel and tourism industry, their agenda and the necessary skills |
characterize the main differences between a retail travel agency and a wholesale travel agency |
characterize the main differences between a retail travel agency and a wholesale travel agency |
define the latest trends in tourism |
define the latest trends in tourism |
establish a suitable strategy for managing communication with guests in the hotel |
establish a suitable strategy for managing communication with guests in the hotel |
Odborné dovednosti |
---|
provést kompletaci zájezdového balíčku s dílčími částmi (ubytování, doprava, pojištění atd.) |
provést kompletaci zájezdového balíčku s dílčími částmi (ubytování, doprava, pojištění atd.) |
reagovat adekvátně na požadavky hostů na recepci |
reagovat adekvátně na požadavky hostů na recepci |
řešit problémové situace na recepci |
řešit problémové situace na recepci |
provést porovnání a stanovit výhodnost při hledání letenek v online prostředí |
provést porovnání a stanovit výhodnost při hledání letenek v online prostředí |
dokázat popsat turisticky zajímavé místa v České Republice a v zahraničí |
dokázat popsat turisticky zajímavé místa v České Republice a v zahraničí |
complete the tour package with sub-parts (accommodation, transport, insurance, etc.) |
complete the tour package with sub-parts (accommodation, transport, insurance, etc.) |
respond adequately to guests' requests at the reception |
respond adequately to guests' requests at the reception |
solve problem situations with guests at the reception |
solve problem situations with guests at the reception |
compare and determine the best value when searching for airline tickets online |
compare and determine the best value when searching for airline tickets online |
be able to describe places of tourist interest in the Czech Republic and abroad |
be able to describe places of tourist interest in the Czech Republic and abroad |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Hodnotící metody |
---|
Známkou |
Známkou |
Ústní zkouška |
Ústní zkouška |
Doporučená literatura
|
-
Peter Strutt. English for International Tourism - Student´s book. England, 2015. ISBN 978-1-4479-2383-1.
-
Strutt, P. English for International Tourism-Workbook. Longman, 2009. ISBN 978-0-582-47984-5.
|