Vyučující
|
-
Dolínková Olga, doc. Ing. Mgr. Ph.D.
-
Gamalová Kamila, Mgr. MBA
|
Obsah předmětu
|
Media relations, budování vztahů s médii, práce s médii, mediální analýza - PR v interní komunikaci, využití nástrojů PR pro plnění interních komunikačních cílů, PR v externí komunikaci, formy PR pro dosažení strategických cílů organizace - Budování image, corporate identity, organizační kultura, vliv těchto forem na vnímání organizace, Event marketing, využití eventů pro konkurenceschopnost organizace - Řízení krizové komunikace, modely řešení a způsoby efektivní komunikace - Sponzoring, jeho vliv na image organizace, způsoby fundraisingu, modely komunikace v oblasti fundraisingu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Pro absolvování předmětu nejsou požadovány specifické předpoklady. |
Pro absolvování předmětu nejsou požadovány specifické předpoklady. |
Výsledky učení |
---|
Popsat PR v interní komunikaci a využití nástrojů PR pro plnění interních komunikačních cílů. |
Popsat PR v interní komunikaci a využití nástrojů PR pro plnění interních komunikačních cílů. |
Definovat cíle a cílové skupiny PR. |
Definovat cíle a cílové skupiny PR. |
Vysvětlit základy řízení krizové komunikace. |
Vysvětlit základy řízení krizové komunikace. |
Vysvětlit principy budování image. |
Vysvětlit principy budování image. |
Popsat základy corporate identity. |
Popsat základy corporate identity. |
Odborné dovednosti |
---|
Analyzovat cíle PR aktivit. |
Analyzovat cíle PR aktivit. |
Vytvářet PR strategii. |
Vytvářet PR strategii. |
Plánovat PR komunikaci. |
Plánovat PR komunikaci. |
Vyhodnocovat dopad těchto činností. |
Vyhodnocovat dopad těchto činností. |
Využít prostředky tvorby corporate identity. |
Využít prostředky tvorby corporate identity. |
Doporučená literatura
|
-
Aaker, D. A. Brand Building. Computer Press, 2003.
-
BANYÁR, M. Značka a logo: vizuálne prvky značky a ich význam v procese brandingu.. Zlín, 2017. ISBN 978-80-7454-681-5.
-
Ian Brooks. Firemní kultura. Computer press. ISBN 80-7226-763-9.
-
Němec, P. Public relations, komunikace v konfliktních a krizových situacích. Praha: Management Press. ISBN 80-85943-66-2.
-
SVOBODA, V. Public relations. Praha : Grada Publishing, 2006. ISBN 80-86419-10-X.
-
Věrčák, Girgašová, Liškařová. Media Relations není manipulace. Ekopress.
-
Vysekalová, J. Psychologie spotřebitele. Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0393-9.
-
Vysekalová, J. Psychologie v marketingových komunikacích. MOSPRA Brno. 1997.
|