| Course title | - |
|---|---|
| Course code | UZV/HDIPP |
| Organizational form of instruction | Seminary |
| Level of course | Bachelor |
| Year of study | 2 |
| Semester | Winter and summer |
| Number of ECTS credits | 1 |
| Language of instruction | Czech |
| Status of course | Optional |
| Form of instruction | Face-to-face |
| Work placements | This is not an internship |
| Recommended optional programme components | None |
| Lecturer(s) |
|---|
|
| Course content |
|
unspecified
|
| Learning activities and teaching methods |
| unspecified |
| learning outcomes |
| Knowledge |
| - používat terminologii z oblasti pedagogiky a edukace; - specifikovat výhody a nevýhody jednotlivých výukových metod; - objasnit význam didaktiky v edukaci a popsat fáze edukačního procesu; - popsat specifika přístupu k matkám, seniorům, dětem a osobám s poruchou smyslů během edukace; - předpovídat překážky edukace ze strany edukanta, ale i edukátora. |
| - používat terminologii z oblasti pedagogiky a edukace; - specifikovat výhody a nevýhody jednotlivých výukových metod; - objasnit význam didaktiky v edukaci a popsat fáze edukačního procesu; - popsat specifika přístupu k matkám, seniorům, dětem a osobám s poruchou smyslů během edukace; - předpovídat překážky edukace ze strany edukanta, ale i edukátora. |
| Skills |
| - zvolit vhodné výukové metody při edukaci pacienta, rodičky; - aplikovat didaktické zásady při edukaci v podmínkách klinické praxe; - vytvořit návrh vzdělávací akce v oblasti první pomoci. |
| - zvolit vhodné výukové metody při edukaci pacienta, rodičky; - aplikovat didaktické zásady při edukaci v podmínkách klinické praxe; - vytvořit návrh vzdělávací akce v oblasti první pomoci. |
| Recommended literature |
|
| Study plans that include the course |
| Faculty | Study plan (Version) | Category of Branch/Specialization | Recommended semester |
|---|