|
Lecturer(s)
|
|
|
|
Course content
|
unspecified
|
|
Learning activities and teaching methods
|
- Participation in classes
- 7 hours per semester
- Preparation for course credit
- 15 hours per semester
- Home preparation for classes
- 8 hours per semester
|
| learning outcomes |
|---|
| Knowledge |
|---|
| objasnit základy profesionální rétoriky |
| objasnit základy profesionální rétoriky |
| posoudit práci s hlasem, mimiku a gestikulaci vzhledem k dané situaci v posluchárně |
| posoudit práci s hlasem, mimiku a gestikulaci vzhledem k dané situaci v posluchárně |
| odhadnout a zvládnout náročnou situaci k publiku/tématu |
| odhadnout a zvládnout náročnou situaci k publiku/tématu |
| posoudit vhodnost prostředků k vizualizaci |
| posoudit vhodnost prostředků k vizualizaci |
| provádět moderaci diskuze a aktivně naslouchat publiku |
| provádět moderaci diskuze a aktivně naslouchat publiku |
| Skills |
|---|
| rozeznat účel prezentace a cíl, jehož chce dosáhnout |
| rozeznat účel prezentace a cíl, jehož chce dosáhnout |
| sestavit prezentaci dle typu a potřeb posluchačů, logicky prezentaci strukturovat |
| sestavit prezentaci dle typu a potřeb posluchačů, logicky prezentaci strukturovat |
| navrhnout a připravit nejvhodnější vizuální prostředky dané prezentace |
| navrhnout a připravit nejvhodnější vizuální prostředky dané prezentace |
| zhodnotit své řečnické dovednosti a adekvátně reagovat na otázky |
| zhodnotit své řečnické dovednosti a adekvátně reagovat na otázky |
| užívat získané poznatky ke vhodnému a erudovanému vystupování na veřejnosti |
| užívat získané poznatky ke vhodnému a erudovanému vystupování na veřejnosti |
| teaching methods |
|---|
| Knowledge |
|---|
| Analysis of a presentation |
| Analysis of a presentation |
| Methods for working with texts (Textbook, book) |
| Methods for working with texts (Textbook, book) |
| Skills |
|---|
| Individual work of students |
| Individual work of students |
| assessment methods |
|---|
| Knowledge |
|---|
| Preparation of a presentation |
| Preparation of a presentation |
| Analysis of a presentation given by the student |
| Analysis of a presentation given by the student |
|
Recommended literature
|
-
BEERMAN, S., SCHUBACH, M. Hry na semináře a workshopy. Praha: Grada, 2009.
-
MABEN, J., GRIFITHS, P. Nurses in Society: Starting The Debate. London: King´s College London, 2008.
-
MANDEL, S. Effective Presentation Skills: A Practical Guide to Better Speaking. Boston: M MA, 1995.
-
NOLLKE, C. Umění prezentace. Praha: Grada, 2003.
-
SIDDONS, S. The complete presentation skills handbook: how to understand and reach your audience for maximum impact and success. London: Kogan Page, 2008.
-
VAN EMBEDEN, J., BECKER, L. M. Presentation skills for students. Basingstoke: Palgrave Macmillan, 2004.
-
ZACHAROVÁ, E. Komunikace v ošetřovatelské praxi. Praha: Grada, 2016.
|