Lecturer(s)
|
|
Course content
|
unspecified
|
Learning activities and teaching methods
|
- Participation in classes
- 7 hours per semester
- Preparation for course credit
- 15 hours per semester
- Home preparation for classes
- 8 hours per semester
|
learning outcomes |
---|
Knowledge |
---|
objasnit základy profesionální rétoriky |
objasnit základy profesionální rétoriky |
posoudit práci s hlasem, mimiku a gestikulaci vzhledem k dané situaci v posluchárně |
posoudit práci s hlasem, mimiku a gestikulaci vzhledem k dané situaci v posluchárně |
odhadnout a zvládnout náročnou situaci k publiku/tématu |
odhadnout a zvládnout náročnou situaci k publiku/tématu |
posoudit vhodnost prostředků k vizualizaci |
posoudit vhodnost prostředků k vizualizaci |
provádět moderaci diskuze a aktivně naslouchat publiku |
provádět moderaci diskuze a aktivně naslouchat publiku |
Skills |
---|
rozeznat účel prezentace a cíl, jehož chce dosáhnout |
rozeznat účel prezentace a cíl, jehož chce dosáhnout |
sestavit prezentaci dle typu a potřeb posluchačů, logicky prezentaci strukturovat |
sestavit prezentaci dle typu a potřeb posluchačů, logicky prezentaci strukturovat |
navrhnout a připravit nejvhodnější vizuální prostředky dané prezentace |
navrhnout a připravit nejvhodnější vizuální prostředky dané prezentace |
zhodnotit své řečnické dovednosti a adekvátně reagovat na otázky |
zhodnotit své řečnické dovednosti a adekvátně reagovat na otázky |
užívat získané poznatky ke vhodnému a erudovanému vystupování na veřejnosti |
užívat získané poznatky ke vhodnému a erudovanému vystupování na veřejnosti |
teaching methods |
---|
Knowledge |
---|
Analysis of a presentation |
Analysis of a presentation |
Skills |
---|
Individual work of students |
Individual work of students |
assessment methods |
---|
Knowledge |
---|
Preparation of a presentation |
Preparation of a presentation |
Analysis of a presentation given by the student |
Analysis of a presentation given by the student |
Recommended literature
|
-
BEERMAN, S., SCHUBACH, M. Hry na semináře a workshopy. Praha: Grada, 2009.
-
MABEN, J., GRIFFITHS, P. Nurses in Society: Starting the debate. London: King´s College London, 2008.
-
MANDEL, S. Effective Presentation Skills: A Practical Guide to Better Speaking. Boston: M MA, 1995.
-
NOLLKE, C. Umění prezentace. Praha: Grada, 2003.
-
SIDDONS, S. The complete presentation skills handbook: how to understand and reach your audience for maximum impact and success. London: Kogan Page, 2008.
-
VAN EMBEDEN, J., BECKER, L. M. Presentation skills for students. Basingstoke: Palgrave Macmillan, 2004.
-
ZACHAROVÁ, E. Komunikace v ošetřovatelské praxi. Praha: Grada, 2016.
|