Course: null

« Back
Course title -
Course code UZV/DKDIS
Organizational form of instruction Seminary
Level of course Master
Year of study not specified
Semester Summer
Number of ECTS credits 2
Language of instruction English
Status of course Compulsory-optional
Form of instruction Face-to-face
Work placements This is not an internship
Recommended optional programme components None
Lecturer(s)
  • Pavelková Jaroslava, prof. RNDr. CSc.
  • Hoffmannová Andrea, Mgr.
Course content
unspecified

Learning activities and teaching methods
  • Participation in classes - 14 hours per semester
  • Preparation for course credit - 20 hours per semester
  • Home preparation for classes - 26 hours per semester
learning outcomes
Knowledge
prokázat základní orientaci v aktuálních tématech současné zdravotnické praxe a aktivního přístupu a snahy je komunikovat v anglickém jazyce
prokázat základní orientaci v aktuálních tématech současné zdravotnické praxe a aktivního přístupu a snahy je komunikovat v anglickém jazyce
charakterizovat současná témata a otázky, které ovlivňují ošetřovatelství jako profesi a poskytování péče v anglickém jazyce
charakterizovat současná témata a otázky, které ovlivňují ošetřovatelství jako profesi a poskytování péče v anglickém jazyce
vyhledat informace z odborných databází v anglickém jazyce a analyzovat je
vyhledat informace z odborných databází v anglickém jazyce a analyzovat je
popsat specifika významu globálních kontextů a kulturních rozdílností a jejich vlivu na ošetřovatelskou praxi v anglickém jazyce
popsat specifika významu globálních kontextů a kulturních rozdílností a jejich vlivu na ošetřovatelskou praxi v anglickém jazyce
disponovat základními znalostmi v problematice péče orientované na klienta v anglickém jazyce
disponovat základními znalostmi v problematice péče orientované na klienta v anglickém jazyce
Skills
využívat moderní technologie a vyhledávání relevantních informací v odborných databázích k zadané problematice v anglickém jazyce
využívat moderní technologie a vyhledávání relevantních informací v odborných databázích k zadané problematice v anglickém jazyce
prezentovat informace z četby zahraničních odborných článků v anglickém jazyce
prezentovat informace z četby zahraničních odborných článků v anglickém jazyce
diskutovat současné trendy a palčivé otázky, které ovlivňují zdravotnickou praxi v anglickém jazyce
diskutovat současné trendy a palčivé otázky, které ovlivňují zdravotnickou praxi v anglickém jazyce
efektivně komunikovat v mluvené i psané formě anglického jazyka
efektivně komunikovat v mluvené i psané formě anglického jazyka
teaching methods
Knowledge
Dialogic (Discussion, conversation, brainstorming)
Dialogic (Discussion, conversation, brainstorming)
Methods for working with texts (Textbook, book)
Methods for working with texts (Textbook, book)
Skills
Practice exercises
Practice exercises
Methods for working with texts (Textbook, book)
Methods for working with texts (Textbook, book)
assessment methods
Knowledge
Analysis of a presentation given by the student
Analysis of a presentation given by the student
Analysis of the student's performance
Analysis of the student's performance
Grade (Using a grade system)
Grade (Using a grade system)
Recommended literature
  • COWLES, L. A. F. Social Work in the Health Field: a Care Perspective. New York: Haworth Social Work Practice Press, 2023.
  • MABEN, J., GRIFITHS, P. Nurses in Society: Starting The Debate. London: King´s College London, 2008.
  • MARTINEZ DE CASTILLO, S. L. Strategies, Techniques, & Approaches to Critical Thinking: a Clinical Reasoning Workbook for Nurses. St. Louis: Elsevier, 2018.
  • SMITH, J. Why Has Nobody Told Me This Before?. London: Penguin Books Ltd, 2022.
  • SULLIVAN, M. D. The Patient as Agent of Health and Health Care. New York: Oxford University Press, 2017.


Study plans that include the course
Faculty Study plan (Version) Category of Branch/Specialization Recommended year of study Recommended semester