Lecturer(s)
|
-
Pavelková Jaroslava, prof. RNDr. CSc.
-
Hoffmannová Andrea, Mgr.
|
Course content
|
unspecified
|
Learning activities and teaching methods
|
- Participation in classes
- 14 hours per semester
- Preparation for course credit
- 20 hours per semester
- Home preparation for classes
- 26 hours per semester
|
learning outcomes |
---|
Knowledge |
---|
prokázat základní orientaci v aktuálních tématech současné zdravotnické praxe a aktivního přístupu a snahy je komunikovat v anglickém jazyce |
prokázat základní orientaci v aktuálních tématech současné zdravotnické praxe a aktivního přístupu a snahy je komunikovat v anglickém jazyce |
charakterizovat současná témata a otázky, které ovlivňují ošetřovatelství jako profesi a poskytování péče v anglickém jazyce |
charakterizovat současná témata a otázky, které ovlivňují ošetřovatelství jako profesi a poskytování péče v anglickém jazyce |
vyhledat informace z odborných databází v anglickém jazyce a analyzovat je |
vyhledat informace z odborných databází v anglickém jazyce a analyzovat je |
popsat specifika významu globálních kontextů a kulturních rozdílností a jejich vlivu na ošetřovatelskou praxi v anglickém jazyce |
popsat specifika významu globálních kontextů a kulturních rozdílností a jejich vlivu na ošetřovatelskou praxi v anglickém jazyce |
disponovat základními znalostmi v problematice péče orientované na klienta v anglickém jazyce |
disponovat základními znalostmi v problematice péče orientované na klienta v anglickém jazyce |
Skills |
---|
využívat moderní technologie a vyhledávání relevantních informací v odborných databázích k zadané problematice v anglickém jazyce |
využívat moderní technologie a vyhledávání relevantních informací v odborných databázích k zadané problematice v anglickém jazyce |
prezentovat informace z četby zahraničních odborných článků v anglickém jazyce |
prezentovat informace z četby zahraničních odborných článků v anglickém jazyce |
diskutovat současné trendy a palčivé otázky, které ovlivňují zdravotnickou praxi v anglickém jazyce |
diskutovat současné trendy a palčivé otázky, které ovlivňují zdravotnickou praxi v anglickém jazyce |
efektivně komunikovat v mluvené i psané formě anglického jazyka |
efektivně komunikovat v mluvené i psané formě anglického jazyka |
teaching methods |
---|
Knowledge |
---|
Dialogic (Discussion, conversation, brainstorming) |
Dialogic (Discussion, conversation, brainstorming) |
Methods for working with texts (Textbook, book) |
Methods for working with texts (Textbook, book) |
Skills |
---|
Practice exercises |
Practice exercises |
Methods for working with texts (Textbook, book) |
Methods for working with texts (Textbook, book) |
assessment methods |
---|
Knowledge |
---|
Analysis of a presentation given by the student |
Analysis of a presentation given by the student |
Analysis of the student's performance |
Analysis of the student's performance |
Grade (Using a grade system) |
Grade (Using a grade system) |
Recommended literature
|
-
COWLES, L. A. F. Social Work in the Health Field: a Care Perspective. New York: Haworth Social Work Practice Press, 2023.
-
MABEN, J., GRIFITHS, P. Nurses in Society: Starting The Debate. London: King´s College London, 2008.
-
MARTINEZ DE CASTILLO, S. L. Strategies, Techniques, & Approaches to Critical Thinking: a Clinical Reasoning Workbook for Nurses. St. Louis: Elsevier, 2018.
-
SMITH, J. Why Has Nobody Told Me This Before?. London: Penguin Books Ltd, 2022.
-
SULLIVAN, M. D. The Patient as Agent of Health and Health Care. New York: Oxford University Press, 2017.
|