Lecturer(s)
|
|
Course content
|
unspecified
|
Learning activities and teaching methods
|
unspecified
|
learning outcomes |
---|
Knowledge |
---|
Student umí vyjmenovat moderní technologie relevantní z hlediska udržitelného rozvoje. |
Student umí pojmenovat materiály, při jejichž získávání nebo výrobě dochází k vysoké spotřebě energetických zdrojů. |
Student umí definovat alternativu pro energeticky náročné materiály a technologie. |
Student umí popsat uplatnění nových materiálů a technologií v oblasti energetických úspor. |
Student umí popsat efektivitu materiálové a technologické náhrady. |
Skills |
---|
Student umí nalézat vhodné materiály pro hledání energetických úspor při výrobních a zpracovatelských procesech. |
Student umí volit vhodné technologie pro snižování energetické náročnosti ve výrobních procesech. |
Student umí provést bilanci efektivity materiálové a technologické náhrady. |
Student umí vyhodnotit dopad materiálové náhrady na socioekonomickou oblast. |
Student umí vyhodnotit dopad zavádění nových technologií na snižování energetické náročnosti. |
teaching methods |
---|
Knowledge |
---|
Lecturing |
Dialogic (Discussion, conversation, brainstorming) |
Demonstration |
Skills |
---|
Individual work of students |
Dealing with situational issues - learning in situations |
assessment methods |
---|
Knowledge |
---|
Analysis of seminar paper |
Written examination |
Qualifying examination |
Recommended literature
|
-
BOFYLATOS, S. Upcycling Systems Design, Developing a Methodology through Design. 2022.
-
DELCHET-COCHET, K. Circular Economy: From Waste Reduction to Value Creation. 2020.
-
FITZGERALD, A.M., WONG, N., FITZGERALD, A.V.L., JESSON, D.A., MARTIN, F., MURPHY, R.J., YOUNG, T., HAMERTON, I., LONGANA, M.L. Life Cycle Assessment of the High Performance Discontinuous Fibre (HiPerDiF) Technology and Its Operation in Various Countries. 2022.
-
NEREA, C., MECERREYES, D. Redox Polymers for Energy and Nanomedicine. 2021.
-
Seppala, Jonathan E. Polymer-based additive manufacturing : recent developments. 2019.
|