Lecturer(s)
|
-
Kalenda Jan, doc. Mgr. Ph.D.
|
Course content
|
Ph.D. student runs Bc students´ theses corresponding with their topics and specializations.
|
Learning activities and teaching methods
|
Individual work of students
- Preparation for course credit
- 150 hours per semester
|
prerequisite |
---|
Knowledge |
---|
The student has knowledge of methodology of qualitative and quantitative research. They know the rules of theses elaboration. |
The student has knowledge of methodology of qualitative and quantitative research. They know the rules of theses elaboration. |
learning outcomes |
---|
Zná obsah studijního a zkušebního řádu UTB Zná postupy vedení absolventských prací bakalářského stupně Orientuje citačních normách ISO a APA Má přehled o základních metodách pedagogického výzkumu Orientuje se v tématech vhodných pro absolventské práce bakalářského stupně |
Zná obsah studijního a zkušebního řádu UTB Zná postupy vedení absolventských prací bakalářského stupně Orientuje citačních normách ISO a APA Má přehled o základních metodách pedagogického výzkumu Orientuje se v tématech vhodných pro absolventské práce bakalářského stupně |
Is familiar with the content of the study and examination regulations at UTB (University of Tomáš Baťa). Knows the procedures for supervising bachelor's degree theses. Is familiar with citation standards such as ISO and APA. Has an overview of basic methods in educational research. Is aware of topics suitable for bachelor's degree theses. |
Is familiar with the content of the study and examination regulations at UTB (University of Tomáš Baťa). Knows the procedures for supervising bachelor's degree theses. Is familiar with citation standards such as ISO and APA. Has an overview of basic methods in educational research. Is aware of topics suitable for bachelor's degree theses. |
Skills |
---|
aktivně komunikuje s diplomanty dává konstruktivní zpětnou vazbu podporuje diplomanty používá moderní prostředky komunikace na dálku pro vedení prací hodnotí silné stránky kvalifikační práce a upozorňuje na její deficity |
aktivně komunikuje s diplomanty dává konstruktivní zpětnou vazbu podporuje diplomanty používá moderní prostředky komunikace na dálku pro vedení prací hodnotí silné stránky kvalifikační práce a upozorňuje na její deficity |
Actively communicates with their supervisees. Provides constructive feedback. Supports their supervisees. Uses modern remote communication tools for supervising theses. Evaluates the strengths of the qualification work and point out its deficiencies |
Actively communicates with their supervisees. Provides constructive feedback. Supports their supervisees. Uses modern remote communication tools for supervising theses. Evaluates the strengths of the qualification work and point out its deficiencies |
teaching methods |
---|
Knowledge |
---|
Individual work of students |
Individual work of students |
assessment methods |
---|
Analysis of another type of paper written by the student (Casuistry, diary, plan ...) |
Analysis of another type of paper written by the student (Casuistry, diary, plan ...) |
Recommended literature
|
-
Eco, Umberto. Jak napsat diplomovou práci. Olomouc : Votobia, 1997. ISBN 8071981737.
|