Lecturer(s)
|
|
Course content
|
- Articles (definite and indefinite) - Noun - gender - Noun - sg. and pl. - Noun - declension - Adjective - sg. and pl. - Cardinal numbers - Pronouns - Verb - I. class - Some irregular verbs - Negative - Question - Basics of French pronunciation - Test
|
Learning activities and teaching methods
|
Methods for working with texts (Textbook, book), Practice exercises
- Preparation for course credit
- 20 hours per semester
- Participation in classes
- 28 hours per semester
- Home preparation for classes
- 12 hours per semester
|
prerequisite |
---|
Knowledge |
---|
U tohoto kurzu se předpokládají receptivní i produktivní řečové dovednosti na výchozí úrovni A1 Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
U tohoto kurzu se předpokládají receptivní i produktivní řečové dovednosti na výchozí úrovni A1 Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
reprodukovat slovní zásobu týkající se studenta a studia vysvětlit pravidla francouzské větné skladby citovat vazby v jednoduché konverzaci zařadit v konverzaci nabytou slovní zásobu probraných témat |
reprodukovat slovní zásobu týkající se studenta a studia vysvětlit pravidla francouzské větné skladby citovat vazby v jednoduché konverzaci zařadit v konverzaci nabytou slovní zásobu probraných témat |
Skills |
---|
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti. demonstrovat pravidla francouzské větné skladby kombinovat základní jazykové vazby v jednoduché konverzaci interpretovat slovní zásobu probraných témat využívat osvojené obraty v písemném projevu ovládat slovní zásobu týkající se studia daného oboru |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti. demonstrovat pravidla francouzské větné skladby kombinovat základní jazykové vazby v jednoduché konverzaci interpretovat slovní zásobu probraných témat využívat osvojené obraty v písemném projevu ovládat slovní zásobu týkající se studia daného oboru |
learning outcomes |
---|
Knowledge |
---|
The student knows some I class French verbs and understands how to use them and is able to use a limited group of irregulars. He/she can make forms of cases of nouns, make their plural forms. Heúshe understands the system of cardinal numbers. |
The student knows some I class French verbs and understands how to use them and is able to use a limited group of irregulars. He/she can make forms of cases of nouns, make their plural forms. Heúshe understands the system of cardinal numbers. |
Skills |
---|
demonstruje pravidla francouzské větné skladby kombinuje základní jazykové vazby v jednoduché konverzaci interpretuje slovní zásobu probraných témat využívá základních osvojených obratů v písemném projevu ovládá slovní zásobu týkající se studia daného oboru |
demonstruje pravidla francouzské větné skladby kombinuje základní jazykové vazby v jednoduché konverzaci interpretuje slovní zásobu probraných témat využívá základních osvojených obratů v písemném projevu ovládá slovní zásobu týkající se studia daného oboru |
teaching methods |
---|
Knowledge |
---|
Methods for working with texts (Textbook, book) |
Practice exercises |
Practice exercises |
Methods for working with texts (Textbook, book) |
assessment methods |
---|
Conversation |
Conversation |
Analysis of the student's language performance |
Analysis of the student's language performance |
Recommended literature
|
-
Abry, Chalaron. La grammaire des premiers temps.
-
C. Hugot, V. M. Kizirian. Alter Ego + 1. 2012.
-
J. Bárta. Průvodce francouzskou gramatikou.
-
Pravda, M., Pravdová, M. Francouzština (nejen) pro samouky. 2007. ISBN 978-80-7335-083-3.
|