|
Lecturer(s)
|
-
Vařacha Pavel, Ing. Bc. Ph.D.
-
Navrátil Petr, Ing. Ph.D.
|
|
Course content
|
unspecified
|
|
Learning activities and teaching methods
|
|
unspecified
|
| prerequisite |
|---|
| Knowledge |
|---|
| Základní znalosti z oblasti informačních a komunikačních technologií. |
| Základní znalosti z oblasti informačních a komunikačních technologií. |
| learning outcomes |
|---|
| Student/ka: má znalosti o bezpečnostních rizicích při práci s informacemi a jejich eliminaci; dokáže rozumět bezpečnostní struktuře podniku a získá znalosti o této struktuře v takové úrovni, aby do ní mohl aktivně a konstruktivně vstupovat; umí používat běžné bezpečnostní technologie. |
| Student/ka: má znalosti o bezpečnostních rizicích při práci s informacemi a jejich eliminaci; dokáže rozumět bezpečnostní struktuře podniku a získá znalosti o této struktuře v takové úrovni, aby do ní mohl aktivně a konstruktivně vstupovat; umí používat běžné bezpečnostní technologie. |
| Orientuje se v základních pojmech informačních a komunikačních technologiích Získá znalosti o bezpečnostních rizicích při práci s informacemi a jejich eliminaci Získá klíčové kompetence pro tvorbu dokumentů (seminární práce, kvalifikační práce) v prostředí MS Office Získá informace o textovém editoru (MS Word) Získá informace o tabulkovém editoru (MS Excel) Získá informace o software pro tvorbu prezentací (MS PowerPoint) |
| Orientuje se v základních pojmech informačních a komunikačních technologiích Získá znalosti o bezpečnostních rizicích při práci s informacemi a jejich eliminaci Získá klíčové kompetence pro tvorbu dokumentů (seminární práce, kvalifikační práce) v prostředí MS Office Získá informace o textovém editoru (MS Word) Získá informace o tabulkovém editoru (MS Excel) Získá informace o software pro tvorbu prezentací (MS PowerPoint) |
| The student will acquire knowledge of the basic concepts of information and communication technologies |
| The student will acquire knowledge of the basic concepts of information and communication technologies |
| The student will acquire key competencies for creating documents (seminar work, qualification work) in the MS Office environment |
| The student will acquire key competencies for creating documents (seminar work, qualification work) in the MS Office environment |
| The student will acquire knowledge of the text editor (MS Word) |
| The student will acquire knowledge of the text editor (MS Word) |
| The student will get information about the spreadsheet editor (MS Excel) |
| The student will get information about the spreadsheet editor (MS Excel) |
| The student will get information about software for creating presentations (MS PowerPoint) |
| The student will get information about software for creating presentations (MS PowerPoint) |
| Skills |
|---|
| Vyhledává na internetu informace klíčové pro studium svého oboru a další rozšiřovaní svých odborných kompetencí Používá platformy pro sdílení dokumentů Používá pokročilé postupy formátování dokumentů - styly, citace, interaktivní obsah, provázané odkazy, aj. Používá platformy pro sdílení dokumentů Pracuje s tabulkovým editorem v rozsahu nezbytném pro studium daného oboru - jednoduché tabulky a grafy, základní vzorce Pracuje se software pro tvorbu prezentací v rozsahu nezbytném pro studium daného oboru |
| Vyhledává na internetu informace klíčové pro studium svého oboru a další rozšiřovaní svých odborných kompetencí Používá platformy pro sdílení dokumentů Používá pokročilé postupy formátování dokumentů - styly, citace, interaktivní obsah, provázané odkazy, aj. Používá platformy pro sdílení dokumentů Pracuje s tabulkovým editorem v rozsahu nezbytném pro studium daného oboru - jednoduché tabulky a grafy, základní vzorce Pracuje se software pro tvorbu prezentací v rozsahu nezbytném pro studium daného oboru |
| The student searches the Internet for information key to studying his field and further expanding his professional competences |
| The student searches the Internet for information key to studying his field and further expanding his professional competences |
| The student uses advanced procedures for formatting documents - styles, citations, interactive content, linked links, etc. |
| The student uses advanced procedures for formatting documents - styles, citations, interactive content, linked links, etc. |
| The student uses document sharing platforms |
| The student uses document sharing platforms |
| The student works with a table editor to the extent necessary for the study of the given field - simple tables and graphs, basic formulas |
| The student works with a table editor to the extent necessary for the study of the given field - simple tables and graphs, basic formulas |
| teaching methods |
|---|
| Knowledge |
|---|
| Exercises on PC |
| Exercises on PC |
| Lecturing |
| Lecturing |
| assessment methods |
|---|
| Didactic test |
| Didactic test |
|
Recommended literature
|
-
BROOKSHEAR, J. G., SMITH, D. T., BRYLOW, D. Informatika. Brno: Computer Press, 2013.
-
JAŠEK, R., DOLEJŠOVÁ, M., ROSMAN, P. Informační technologie ve veřejné správě. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007.
-
JAŠEK, R. et al. Informatika pro ekonomy. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007.
-
JAŠEK, R., ROSMAN, P. Vybrané kapitoly z informačních technologií. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006.
-
JAŠEK, R. Využití informačních a komunikačních technologií pro komunikaci s imobilním pacientem. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011.
|