Lecturer(s)
|
-
Šramová Blandína, doc. PhDr. Ph.D.
|
Course content
|
- subject of psychology; - history of psychology, approaches; - mental processes and states; - perception; - attention; - imagination; - memory; - learning; - thinking; - intelligence; - emotions; - motivation; - current topics.
|
Learning activities and teaching methods
|
- Participation in classes
- 10 hours per semester
- Term paper
- 50 hours per semester
- Preparation for examination
- 30 hours per semester
|
prerequisite |
---|
Knowledge |
---|
Analýzy, syntézy, dedukce, indukce, analogie, konvergence, abstrakce, komparace, kreativity, cílevědomosti. |
Analýzy, syntézy, dedukce, indukce, analogie, konvergence, abstrakce, komparace, kreativity, cílevědomosti. |
Skills |
---|
Kriticky myslet a aplikovat informace do marketingových komunikací. |
Kriticky myslet a aplikovat informace do marketingových komunikací. |
learning outcomes |
---|
Knowledge |
---|
Definovat a popsat kognitivní procesy s důrazem na aplikaci v marketingové komunikaci: percepci, pozornost, představivost Definovat a popsat kognitivní procesy s důrazem na aplikaci v marketingové komunikaci: učení, myšlení Definovat a popsat kognitivní procesy s důrazem na aplikaci v marketingové komunikaci: paměť Definovat a popsat fungování emocí Definovat a popsat teoretické přístupy k jednotlivým psychickým procesům |
Definovat a popsat kognitivní procesy s důrazem na aplikaci v marketingové komunikaci: percepci, pozornost, představivost Definovat a popsat kognitivní procesy s důrazem na aplikaci v marketingové komunikaci: učení, myšlení Definovat a popsat kognitivní procesy s důrazem na aplikaci v marketingové komunikaci: paměť Definovat a popsat fungování emocí Definovat a popsat teoretické přístupy k jednotlivým psychickým procesům |
Skills |
---|
Aplikovat znalosti o fungování pozornosti, percepci a představivosti při tvorbě a analýze komunikačních poselství Aplikovat znalosti o fungování myšlení při tvorbě a analýze komunikačních poselství Aplikovat znalosti o fungování paměti při tvorbě a analýze komunikačních poselství Aplikovat znalosti o fungování emocí při tvorbě a analýze komunikačních poselství Aplikovat znalosti o fungování učení při tvorbě a analýze komunikačních poselství |
Aplikovat znalosti o fungování pozornosti, percepci a představivosti při tvorbě a analýze komunikačních poselství Aplikovat znalosti o fungování myšlení při tvorbě a analýze komunikačních poselství Aplikovat znalosti o fungování paměti při tvorbě a analýze komunikačních poselství Aplikovat znalosti o fungování emocí při tvorbě a analýze komunikačních poselství Aplikovat znalosti o fungování učení při tvorbě a analýze komunikačních poselství |
teaching methods |
---|
Knowledge |
---|
Dialogic (Discussion, conversation, brainstorming) |
Dialogic (Discussion, conversation, brainstorming) |
Monologic (Exposition, lecture, briefing) |
Monologic (Exposition, lecture, briefing) |
Skills |
---|
Analysis of a presentation |
Analysis of a presentation |
Dialogic (Discussion, conversation, brainstorming) |
Dialogic (Discussion, conversation, brainstorming) |
Individual work of students |
Individual work of students |
assessment methods |
---|
Knowledge |
---|
Didactic test |
Didactic test |
Analysis of seminar paper |
Analysis of seminar paper |
Recommended literature
|
-
Collin, Catherine. Kniha psychologie. Praha: Knižní klub, 2014. ISBN 978-80-242-4316-0.
-
Hill, Grahame. Moderní psychologie : hlavní oblasti současného studia lidské psychiky. Vyd. 1. Praha : Portál, 2004. ISBN 8071786411.
-
Hradiská E., Letovancová E. Psychológia v marketingovej komunikácii. Bratislava : Univerzita Komenského, 2005. ISBN 80-223-1952-X.
-
Hradiská, Elena. Psychológia a reklama. 1. vyd. Bratislava : Elita, 1998. ISBN 8080440514.
-
Říčan, Pavel. Psychologie. Praha : Portál, 2013. ISBN 9788026205326.
|