-
Čtěte, pokud chcete dobýt Instagram. Brno: Zoner Press, 2018. ISBN 978-80-7413-368-8.
-
ATHERTON, Julie. Strategie sociálních médií: praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Brno: Lingea, 2022. ISBN 978-80-7508-715-7.
-
Coles, Linda. Social media for business: foolproof tips to help you promote your business or your brand. Milton: Wiley, 2018. ISBN 978-0-730-34577-0.
-
FUCHS, Christian. Social media: a critical introduction. Thousand Oaks, California: SAGE, 2014. ISBN 9781446296868.
-
GIL, Carlos. Konec marketingu: ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích. Praha: Grada, 2021. ISBN 978-80-271-1296-8.
-
Hanlon, Annmarie. Digital marketing: strategic planning & integration.. Los Angeles: SAGE, 2019. ISBN 978-1-5264-2667-3.
-
Quesenberry, Keith A. Social Media: marketing, advertising, and public relations in the consumer revolution. Lanham: Rowman & Littlefield, 2019. ISBN 978-1-5381-0135-3.
-
Semerádová, Tereza; Weinlich, Petr. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno : Computer Press, 2019. ISBN 978-80-251-4959-1.
-
SHAUN, Judd. Social media marketing 2022: The updated version to grow your business by planning successful strategies to use in the social network world mastering YouTube, Facebook, Instagram, TikTok. [Spojené státy americké?]: [Independently published], 2022. ISBN 9798837439704.
-
SPONDER, Marshall a KHAN, Gohar F. Digital analytics for marketing. New York: Routledge, Taylor & Francis Group, 2018. ISBN 978-1-138-19067-2.
|