Lecturer(s)
|
-
Káčerková Eliška, Mgr. Ph.D.
-
Banyar Milan, doc. PhDr. Ph.D.
|
Course content
|
1. Characteristics of basic concepts in the field of marketing and marketing communication 2. Marketing communication 3. Advertising: Advertising in the system of marketing communication. Characteristics and communication philosophy of advertising. Basic functions of advertising 4. Sales support 5. Personal sales 6. Public relations 7. Direct marketing 8. New trends in marketing communication 9. Corporate identity and its role in the system of marketing communication 10. Integrated marketing communication
|
Learning activities and teaching methods
|
Lecturing
|
prerequisite |
---|
Knowledge |
---|
Prerequisities are not set. |
Prerequisities are not set. |
learning outcomes |
---|
Teoretická východiska marketingové komunikace |
Teoretická východiska marketingové komunikace |
Základní pojmy a terminologie v oblasti marketingu a marketingové komunikace |
Základní pojmy a terminologie v oblasti marketingu a marketingové komunikace |
Funkce, principy a druhy marketingové komunikace |
Funkce, principy a druhy marketingové komunikace |
Tradiční nástroje marketingové komunikace |
Tradiční nástroje marketingové komunikace |
Nové a alternativní formy marketingové komunikace |
Nové a alternativní formy marketingové komunikace |
Skills |
---|
Reflektovat základní teoretická východiska marketingové komunikace |
Reflektovat základní teoretická východiska marketingové komunikace |
Orientovat se v základních pojmech a terminologii v oblasti marketingu a marketingové komunikace |
Orientovat se v základních pojmech a terminologii v oblasti marketingu a marketingové komunikace |
Pochopit jednotlivé funkce, principy a druhy marketingové komunikace |
Pochopit jednotlivé funkce, principy a druhy marketingové komunikace |
Definovat tradiční nástroje marketingové komunikace a jejich možnosti využití v marketingové praxi |
Definovat tradiční nástroje marketingové komunikace a jejich možnosti využití v marketingové praxi |
Definovat nové, alternativní formy marketingové komunikace a jejich možnosti využití v marketingové praxi |
Definovat nové, alternativní formy marketingové komunikace a jejich možnosti využití v marketingové praxi |
teaching methods |
---|
Knowledge |
---|
Lecturing |
Lecturing |
Dialogic (Discussion, conversation, brainstorming) |
Dialogic (Discussion, conversation, brainstorming) |
Skills |
---|
Lecturing |
Lecturing |
Dialogic (Discussion, conversation, brainstorming) |
Dialogic (Discussion, conversation, brainstorming) |
assessment methods |
---|
Knowledge |
---|
Written examination |
Written examination |
Preparation of a presentation |
Preparation of a presentation |
Recommended literature
|
-
Banyár, Milan. GUERILLA, VIRAL. BUZZ, WORD OF MOUTH MARKETING - Implementácia nových foriem marketingovej komunikácie do prostredia slovenskej a českej marketingovej praxe. Bratislava : Univerzita Komenského, 2018. ISBN 978-80-223-4590-3.
-
Foret, Miroslav. Marketingová komunikace. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1041-9.
-
Hesková M., Štarchoň, P. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. . Praha, 2009.
-
Horňák, P. Kreativita reklamy. Zlín: VeRBuM, 2014. ISBN 978-80-87500-49-.
-
Horňák, Pavel. Reklama: teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. Zlín : VeRBuM, 2018.
-
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. Praha. ISBN 978-80-247-4354-7.
-
Karlíček, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Praha, 2016. ISBN 978-80-247-5769-8.
-
Přikrylová, Jana. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha : Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
-
Vysekalová, J., Mikeš, J. Reklama, jak dělat reklamu. Praha: Grada, 2007.
|