Lecturer(s)
|
-
Šviráková Eva, Ing. Ph.D.
-
Gregor Lukáš, Mgr. Ph.D.
|
Course content
|
unspecified
|
Learning activities and teaching methods
|
unspecified
|
prerequisite |
---|
Knowledge |
---|
Student umí vysvětlit základní pojmy jako jsou projekt, trojimperativ, zainteresované strany, riziko, milník, cíl projektu, mandát, harmonogram projektu. |
Student umí vysvětlit základní pojmy jako jsou projekt, trojimperativ, zainteresované strany, riziko, milník, cíl projektu, mandát, harmonogram projektu. |
Student umí objasnit smysl univerzálních agilních principů řízení projektů. |
Student umí objasnit smysl univerzálních agilních principů řízení projektů. |
Student umí vysvětlit rozdělení projektu na fáze řízení životního cyklu projektu a dovede je seřadit v posloupnosti a přiřadit k nim příslušné projektové nástroje a dokumenty. |
Student umí vysvětlit rozdělení projektu na fáze řízení životního cyklu projektu a dovede je seřadit v posloupnosti a přiřadit k nim příslušné projektové nástroje a dokumenty. |
Student objasňuje smysl a účel použití Ganttova diagramu, Kanban tabule, Scrum procesu, Standup meetingu, Retrospektivy a dalších prvků prediktivního a agilního přístupu k řízení projektů. |
Student objasňuje smysl a účel použití Ganttova diagramu, Kanban tabule, Scrum procesu, Standup meetingu, Retrospektivy a dalších prvků prediktivního a agilního přístupu k řízení projektů. |
Student na příkladech prokazuje porozumění pojmu hodnota pro zákazníka a umí zdůvodnit, proč je v projektu primárním zájmem uživatelská zkušenost. |
Student na příkladech prokazuje porozumění pojmu hodnota pro zákazníka a umí zdůvodnit, proč je v projektu primárním zájmem uživatelská zkušenost. |
Skills |
---|
unspecified |
unspecified |
Student vybírá klíčové informace ze zadání vedoucího organizace a sestavuje Business Case projektu. |
Student vybírá klíčové informace ze zadání vedoucího organizace a sestavuje Business Case projektu. |
Student analyzuje komplexní problém organizace a navrhuje varianty řešení problému, který musí být řešen projektem. |
Student analyzuje komplexní problém organizace a navrhuje varianty řešení problému, který musí být řešen projektem. |
Student navrhuje a vhodně formuluje designérskou výzvu pro projekt jako vstupní informaci pro stanovení cíle projektu. |
Student navrhuje a vhodně formuluje designérskou výzvu pro projekt jako vstupní informaci pro stanovení cíle projektu. |
Student vybírá klíčové informace ze zápisu ze schůzky projektového týmu a vytváří Project Summary, stanovuje projektové výstupy a specifikuje je pro harmonogram projektu. |
Student vybírá klíčové informace ze zápisu ze schůzky projektového týmu a vytváří Project Summary, stanovuje projektové výstupy a specifikuje je pro harmonogram projektu. |
Student plánuje postup prací na projektu formou projektového harmonogramu a využívá k tomu samostatně Ganttův diagram. |
Student plánuje postup prací na projektu formou projektového harmonogramu a využívá k tomu samostatně Ganttův diagram. |
Student kriticky sleduje skutečnou realizaci projektu oproti plánu a porovnává plánované a skutečné výsledky projektu. Samostatně tvoří zprávu o ukončení projektu a je schopen všechny rozdíly oproti plánu vyhodnotit. |
Student kriticky sleduje skutečnou realizaci projektu oproti plánu a porovnává plánované a skutečné výsledky projektu. Samostatně tvoří zprávu o ukončení projektu a je schopen všechny rozdíly oproti plánu vyhodnotit. |
learning outcomes |
---|
Knowledge |
---|
Student umí vysvětlit základní pojmy jako jsou projekt, trojimperativ, zainteresované strany, riziko, milník, cíl projektu, mandát, harmonogram projektu. |
Student umí vysvětlit základní pojmy jako jsou projekt, trojimperativ, zainteresované strany, riziko, milník, cíl projektu, mandát, harmonogram projektu. |
Student umí objasnit smysl univerzálních agilních principů řízení projektů. |
Student umí objasnit smysl univerzálních agilních principů řízení projektů. |
Student umí vysvětlit rozdělení projektu na fáze řízení životního cyklu projektu a dovede je seřadit v posloupnosti a přiřadit k nim příslušné projektové nástroje a dokumenty. |
Student umí vysvětlit rozdělení projektu na fáze řízení životního cyklu projektu a dovede je seřadit v posloupnosti a přiřadit k nim příslušné projektové nástroje a dokumenty. |
Student objasňuje smysl a účel použití Ganttova diagramu, Kanban tabule, Scrum procesu, Standup meetingu, Retrospektivy a dalších prvků prediktivního a agilního přístupu k řízení projektů. |
Student objasňuje smysl a účel použití Ganttova diagramu, Kanban tabule, Scrum procesu, Standup meetingu, Retrospektivy a dalších prvků prediktivního a agilního přístupu k řízení projektů. |
Student na příkladech prokazuje porozumění pojmu hodnota pro zákazníka a umí zdůvodnit, proč je v projektu primárním zájmem uživatelská zkušenost. |
Student na příkladech prokazuje porozumění pojmu hodnota pro zákazníka a umí zdůvodnit, proč je v projektu primárním zájmem uživatelská zkušenost. |
Skills |
---|
Student vybírá klíčové informace ze zadání vedoucího organizace a sestavuje Business Case projektu. |
Student vybírá klíčové informace ze zadání vedoucího organizace a sestavuje Business Case projektu. |
Student analyzuje komplexní problém organizace a navrhuje varianty řešení problému, který musí být řešen projektem. |
Student analyzuje komplexní problém organizace a navrhuje varianty řešení problému, který musí být řešen projektem. |
Student navrhuje a vhodně formuluje designérskou výzvu pro projekt jako vstupní informaci pro stanovení cíle projektu. |
Student navrhuje a vhodně formuluje designérskou výzvu pro projekt jako vstupní informaci pro stanovení cíle projektu. |
Student vybírá klíčové informace ze zápisu ze schůzky projektového týmu a vytváří Project Summary, stanovuje projektové výstupy a specifikuje je pro harmonogram projektu. |
Student vybírá klíčové informace ze zápisu ze schůzky projektového týmu a vytváří Project Summary, stanovuje projektové výstupy a specifikuje je pro harmonogram projektu. |
Student kriticky sleduje skutečnou realizaci projektu oproti plánu a porovnává plánované a skutečné výsledky projektu. Samostatně tvoří zprávu o ukončení projektu a je schopen všechny rozdíly oproti plánu vyhodnotit. |
Student kriticky sleduje skutečnou realizaci projektu oproti plánu a porovnává plánované a skutečné výsledky projektu. Samostatně tvoří zprávu o ukončení projektu a je schopen všechny rozdíly oproti plánu vyhodnotit. |
Recommended literature
|
|