Course: null

» List of faculties » FMK » KKTS
Course title -
Course code KKTS/D1PRP
Organizational form of instruction Lecture
Level of course Doctoral
Year of study not specified
Semester Winter
Number of ECTS credits 0
Language of instruction Czech
Status of course unspecified
Form of instruction Face-to-face
Work placements This is not an internship
Recommended optional programme components None
Lecturer(s)
  • Šviráková Eva, Ing. Ph.D.
  • Gregor Lukáš, Mgr. Ph.D.
Course content
unspecified

Learning activities and teaching methods
unspecified
prerequisite
Knowledge
Student umí vysvětlit základní pojmy jako jsou projekt, trojimperativ, zainteresované strany, riziko, milník, cíl projektu, mandát, harmonogram projektu.
Student umí vysvětlit základní pojmy jako jsou projekt, trojimperativ, zainteresované strany, riziko, milník, cíl projektu, mandát, harmonogram projektu.
Student umí objasnit smysl univerzálních agilních principů řízení projektů.
Student umí objasnit smysl univerzálních agilních principů řízení projektů.
Student umí vysvětlit rozdělení projektu na fáze řízení životního cyklu projektu a dovede je seřadit v posloupnosti a přiřadit k nim příslušné projektové nástroje a dokumenty.
Student umí vysvětlit rozdělení projektu na fáze řízení životního cyklu projektu a dovede je seřadit v posloupnosti a přiřadit k nim příslušné projektové nástroje a dokumenty.
Student objasňuje smysl a účel použití Ganttova diagramu, Kanban tabule, Scrum procesu, Standup meetingu, Retrospektivy a dalších prvků prediktivního a agilního přístupu k řízení projektů.
Student objasňuje smysl a účel použití Ganttova diagramu, Kanban tabule, Scrum procesu, Standup meetingu, Retrospektivy a dalších prvků prediktivního a agilního přístupu k řízení projektů.
Student na příkladech prokazuje porozumění pojmu hodnota pro zákazníka a umí zdůvodnit, proč je v projektu primárním zájmem uživatelská zkušenost.
Student na příkladech prokazuje porozumění pojmu hodnota pro zákazníka a umí zdůvodnit, proč je v projektu primárním zájmem uživatelská zkušenost.
Skills
unspecified
unspecified
Student vybírá klíčové informace ze zadání vedoucího organizace a sestavuje Business Case projektu.
Student vybírá klíčové informace ze zadání vedoucího organizace a sestavuje Business Case projektu.
Student analyzuje komplexní problém organizace a navrhuje varianty řešení problému, který musí být řešen projektem.
Student analyzuje komplexní problém organizace a navrhuje varianty řešení problému, který musí být řešen projektem.
Student navrhuje a vhodně formuluje designérskou výzvu pro projekt jako vstupní informaci pro stanovení cíle projektu.
Student navrhuje a vhodně formuluje designérskou výzvu pro projekt jako vstupní informaci pro stanovení cíle projektu.
Student vybírá klíčové informace ze zápisu ze schůzky projektového týmu a vytváří Project Summary, stanovuje projektové výstupy a specifikuje je pro harmonogram projektu.
Student vybírá klíčové informace ze zápisu ze schůzky projektového týmu a vytváří Project Summary, stanovuje projektové výstupy a specifikuje je pro harmonogram projektu.
Student plánuje postup prací na projektu formou projektového harmonogramu a využívá k tomu samostatně Ganttův diagram.
Student plánuje postup prací na projektu formou projektového harmonogramu a využívá k tomu samostatně Ganttův diagram.
Student kriticky sleduje skutečnou realizaci projektu oproti plánu a porovnává plánované a skutečné výsledky projektu. Samostatně tvoří zprávu o ukončení projektu a je schopen všechny rozdíly oproti plánu vyhodnotit.
Student kriticky sleduje skutečnou realizaci projektu oproti plánu a porovnává plánované a skutečné výsledky projektu. Samostatně tvoří zprávu o ukončení projektu a je schopen všechny rozdíly oproti plánu vyhodnotit.
learning outcomes
Knowledge
Student umí vysvětlit základní pojmy jako jsou projekt, trojimperativ, zainteresované strany, riziko, milník, cíl projektu, mandát, harmonogram projektu.
Student umí vysvětlit základní pojmy jako jsou projekt, trojimperativ, zainteresované strany, riziko, milník, cíl projektu, mandát, harmonogram projektu.
Student umí objasnit smysl univerzálních agilních principů řízení projektů.
Student umí objasnit smysl univerzálních agilních principů řízení projektů.
Student umí vysvětlit rozdělení projektu na fáze řízení životního cyklu projektu a dovede je seřadit v posloupnosti a přiřadit k nim příslušné projektové nástroje a dokumenty.
Student umí vysvětlit rozdělení projektu na fáze řízení životního cyklu projektu a dovede je seřadit v posloupnosti a přiřadit k nim příslušné projektové nástroje a dokumenty.
Student objasňuje smysl a účel použití Ganttova diagramu, Kanban tabule, Scrum procesu, Standup meetingu, Retrospektivy a dalších prvků prediktivního a agilního přístupu k řízení projektů.
Student objasňuje smysl a účel použití Ganttova diagramu, Kanban tabule, Scrum procesu, Standup meetingu, Retrospektivy a dalších prvků prediktivního a agilního přístupu k řízení projektů.
Student na příkladech prokazuje porozumění pojmu hodnota pro zákazníka a umí zdůvodnit, proč je v projektu primárním zájmem uživatelská zkušenost.
Student na příkladech prokazuje porozumění pojmu hodnota pro zákazníka a umí zdůvodnit, proč je v projektu primárním zájmem uživatelská zkušenost.
Skills
Student vybírá klíčové informace ze zadání vedoucího organizace a sestavuje Business Case projektu.
Student vybírá klíčové informace ze zadání vedoucího organizace a sestavuje Business Case projektu.
Student analyzuje komplexní problém organizace a navrhuje varianty řešení problému, který musí být řešen projektem.
Student analyzuje komplexní problém organizace a navrhuje varianty řešení problému, který musí být řešen projektem.
Student navrhuje a vhodně formuluje designérskou výzvu pro projekt jako vstupní informaci pro stanovení cíle projektu.
Student navrhuje a vhodně formuluje designérskou výzvu pro projekt jako vstupní informaci pro stanovení cíle projektu.
Student vybírá klíčové informace ze zápisu ze schůzky projektového týmu a vytváří Project Summary, stanovuje projektové výstupy a specifikuje je pro harmonogram projektu.
Student vybírá klíčové informace ze zápisu ze schůzky projektového týmu a vytváří Project Summary, stanovuje projektové výstupy a specifikuje je pro harmonogram projektu.
Student kriticky sleduje skutečnou realizaci projektu oproti plánu a porovnává plánované a skutečné výsledky projektu. Samostatně tvoří zprávu o ukončení projektu a je schopen všechny rozdíly oproti plánu vyhodnotit.
Student kriticky sleduje skutečnou realizaci projektu oproti plánu a porovnává plánované a skutečné výsledky projektu. Samostatně tvoří zprávu o ukončení projektu a je schopen všechny rozdíly oproti plánu vyhodnotit.
Recommended literature


Study plans that include the course
Faculty Study plan (Version) Category of Branch/Specialization Recommended year of study Recommended semester