Course title | - |
---|---|
Course code | UZV/HDIPP |
Organizational form of instruction | Seminary |
Level of course | Bachelor |
Year of study | not specified |
Semester | Winter and summer |
Number of ECTS credits | 1 |
Language of instruction | Czech |
Status of course | Optional |
Form of instruction | Face-to-face |
Work placements | This is not an internship |
Recommended optional programme components | None |
Lecturer(s) |
---|
|
Course content |
unspecified
|
Learning activities and teaching methods |
unspecified |
learning outcomes |
Knowledge |
- používat terminologii z oblasti pedagogiky a edukace; - specifikovat výhody a nevýhody jednotlivých výukových metod; - objasnit význam didaktiky v edukaci a popsat fáze edukačního procesu; - popsat specifika přístupu k matkám, seniorům, dětem a osobám s poruchou smyslů během edukace; - předpovídat překážky edukace ze strany edukanta, ale i edukátora. |
- používat terminologii z oblasti pedagogiky a edukace; - specifikovat výhody a nevýhody jednotlivých výukových metod; - objasnit význam didaktiky v edukaci a popsat fáze edukačního procesu; - popsat specifika přístupu k matkám, seniorům, dětem a osobám s poruchou smyslů během edukace; - předpovídat překážky edukace ze strany edukanta, ale i edukátora. |
Skills |
- zvolit vhodné výukové metody při edukaci pacienta, rodičky; - aplikovat didaktické zásady při edukaci v podmínkách klinické praxe; - vytvořit návrh vzdělávací akce v oblasti první pomoci. |
- zvolit vhodné výukové metody při edukaci pacienta, rodičky; - aplikovat didaktické zásady při edukaci v podmínkách klinické praxe; - vytvořit návrh vzdělávací akce v oblasti první pomoci. |
Recommended literature |
|
Study plans that include the course |
Faculty | Study plan (Version) | Category of Branch/Specialization | Recommended semester |
---|